ابراز تمایل علی لاریجانی برای پیوستن به فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم

کدخبر: 2022526

سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی برای پیوستن به فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم ابراز تمایل کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس دهم در گفتگو با تسنیم ، از برگزاری نشست این کمیته به منظور هماهنگی‌های بیشتر برای تشکیل فراکسیون اکثریت اصولگرایان در مجلس دهم خبر داد و گفت: قرار است بعد از جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نشست کمیته هفت نفره اصول‌گرایان به منظور هماهنگی‌های بیشتر برای تشکیل فراکسیون برگزار شود.

وی درباره دیدار اعضای این کمیته با رئیس مجلس افزود: هنوز زمانی برای دیدار اعضای این کمیته با آقای لاریجانی مشخص نشده است.

سخنگوی کمیته هفت نفره اصول‌گرایان مجلس دهم درباره این سوال که این احتمال وجود دارد که آقای لاریجانی تمایلی به پیوستن به فراکسیون اصولگرایان در مجلس آینده و برگزاری نشست با کمیته هفت نفره داشته باشد؟ تأکید کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست و آقای لاریجانی خودش برای پیوستن به این فراکسیون ابراز تمایل کرده و جلسه‌ای که قرار بود چندی پیش برگزار شود به دلیل جلسه اضطراری وی لغو شد و هنوز زمان دیگری برای برگزاری نشست کمیته هفت نفره با آقای لاریجانی تعیین نشده است.

به گزارش تسنیم، چندی پیش قرار بود اعضای کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس دهم دیداری با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند که این نشست به دلیل جلسه اضطراری علی لاریجانی لغو شد.

ارسال نظر: