لایحه بودجه شهرداری تهران برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف رفت

کدخبر: 2022780

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری تهران لایحه بودجه سال ۹۵ شهرداری را با طرح برخی ایراد و اشکال، برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل دوستی روز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس قانون شورای حل اختلاف برای بررسی و ارائه پاسخ درخصوص ایرادهای فرمانداری تهران نسبت به این لایحه 30 روز فرصت دارد.

او گفت: با ارجاع لایحه بودجه شهرداری تهران به شورای حل اختلاف، شهرداری پایتخت دو ماه از سال جدید را بدون بودجه خواهد ماند.

دوستی با بیان اینکه بر این اساس شهرداری تهران دچار سردرگمی در تامین هزینه ها می شود، از رئیس شورای اسلامی شهر خواست در این خصوص چاره اندیشی شود.

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران نیز دراین جلسه با اشاره به اینکه فرمانداری به ماهیت بودجه شهرداری ایرادی را وارد نکرده گفت: ایرادهایی که فرمانداری تهران به لایحه بودجه سال 95 شهرداری گرفته، شکلی است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: ایراد های فرمانداری تهران به لایحه بودجه شهرداری، کلی است.

او گفت: به عنوان مثال یکی از ایرادهای فرمانداری به لایحه بودجه، در خصوص اعتبارات سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است.

چمران گفت: فرمانداری معتقد است، شورای شهر نباید در بودجه این سازمان دخالت کند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه بودجه 178 هزار میلیارد ریالی سال 95 شهرداری پایتخت را سال گذشته تصویب و برای تایید به فرمانداری تهران ارسال کردند.

فرمانداری تهران نیز پس از بررسی لایحه بودجه، اعتراض خود را به شورای شهر اعلام و لایحه را برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع کرد.

لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری تهران پس از تصویب در شورای شهر، تایید فرمانداری و ابلاغ از سوی شورا رسمیت پیدا کرده و قابلیت اجرا دارد.

ارسال نظر: