این بهترین شب دوران مربیگری من بود

زیدان: برای یک پیروزی پر گل و قاطع وارد میدان شدیم

کدخبر: 2022958

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برای یک پیروزی پر گل و قاطع وارد میدان شدیم و بازیکنان رئال نشان دادند که انگیزه بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی داشتند و در نهایت هم به آن چیزی که دوست داشتند دست پیدا کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر ولفسبورگ و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بسیار خوشحال‌ام. الان دیگر زمان جشن و خوشحالی است. این شادترین و بهترین شب مربیگری من بود. برای یک پیروزی پر گل و قاطع وارد میدان شدیم. بازیکنان رئال نشان دادند که انگیزه بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی داشتند و در نهایت هم به آن چیزی که دوست داشتند دست پیدا کردند.

وی در خصوص عملکرد کریستیانو رونالدو زننده هر سه گل این تیم در این دیدار، افزود: رونالدو یک بازیکن با شخصیت خاص است. چه می توانم درباره این بازیکن بگویم؟ او بهترین بازیکن جهان است و کلیدی ترین نقش را هم دارد. این طبیعی است که رونالدو به رئال نیاز دارد و رئال هم به رونالدو نیاز دارد. همه چیزی که می‌خواهم این است بازیکنان بازی گروهی را در دستور کار خود قرار دهند تا یک تیم کامل شویم.

زیدان در خصوص هواداران رئال گفت: رئال مدت‌ها است که هواداران بزرگی دارد. از همه هواداران که در دیدار امشب در ورزشگاه حضور پیدا کردند و از تیم خود حمایت کردند تشکر می کنم. باید اعتراف کنم که به بازیکنان رئال افتخار می کنم. آنها شکست با دو گل را با پیروزی سه بر صفر جبران کردند و بهترین شب را برای من رقم زدند.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال در پایان سخنان خود درباره فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال گفت: پرس بعد از پایان بازی به رختکن آمد و به ما تبریک گفت. همه ما بعد از این پیروزی بزرگ خوشحال هستیم و شب لذت بخشی را پشت سرگذاشتیم. الان باید کمی استراحت کنیم و خود را آماده حضور در رقابت های لیگا کنیم.

ارسال نظر: