مرعشی:

اولویت ما برای ریاست مجلس آینده "عارف" است

کدخبر: 2023012

عضو ارشد و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درخصوص ریاست مجلس دهم گفت: توصیه ما به آقای لاریجانی و عارف این است که در فراکسیون "امید" که شامل اصلاح‌طلبان و حامیان دولت می‌شود، موضوعات مورد بحث قرار بگیرد و هر چه تصمیم گرفته شد به آن عمل شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین مرعشی عضو ارشد و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به مواضع حزب متبوعش درباره حمایت از محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم، اظهار داشت: اولویت اول ما برای ریاست مجلس دهم آقای عارف است، اما این موضوعی نیست که ما بخواهیم دخالت کنیم، بلکه منتخبان مردم در مجلس باید درباره آن تصمیم بگیرند.

وی برهمین اساس ادامه داد: توصیه ما به آقای لاریجانی و عارف این است که در فراکسیون "امید" که شامل اصلاح‌طلبان و حامیان دولت می‌شود، موضوعات مورد بحث قرار بگیرد و هر چه تصمیم گرفته شد به آن عمل شود.

عضو شورای‌ عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان درباره امضای میثاق‌نامه توسط اعضای فراکسیون امید، توضیح داد: همه افراد میثاق‌نامه را امضا کردند که در قالب فراکسیون حرکت کنند.

مرعشی در ادامه تاکید کرد: اولویت اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس آینده آقای عارف است، اما ما به تصمیم فراکسیون احترام خواهیم گذاشت.

این عضو حزب کارگزاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برنامه اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات مجلس دهم چیست؟ گفت: برنامه ما ادامه مبارزات سیاسی قبلی است.

ارسال نظر: