تهیه کننده و سردبیر گفتگوی ویژه خبری:

سخنگوی کمیسیون تلفیق، صندلی برنامه را خالی گذاشت

کدخبر: 2023113

علیرضا مصفا گفت: پورابراهیمی دیروز همزمان با دقایق آغازین گفتگو به استودیو رسید و هنگامی که ترکیب دیگر میهمانان را دید با وجود اصرار زیاد ما بعد از حدود ۵ دقیقه محل را ترک کرد؛ تعجب می‌کنیم پورابراهیمی که خود موجب اخلال در برنامه شد اکنون معترض شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا مصفا در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص ترکیب میهمانهای دیشب برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: آقای پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 دیروز ساعت 22 و 40 دقیقه و همزمان با دقایق آغازین برنامه گفتگوی ویژه خبری به استودیو رسید و هنگامی که ترکیب دیگر میهمانان را دید با وجود اصرار زیاد ما بعد از حدود 5 دقیقه محل را ترک کرد.

تهیه کننده و سردبیر گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: ما به آقای پورابراهیمی اصرار کردیم که باید حضور داشته باشد و از مصوبه مجلس دفاع کند اما وی گفت معذورم و صندلی ایشان نیز در برنامه خالی ماند.

مصفا ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نماینده موافق این مصوبه را پیدا کنیم تا درباره آن توضیح بدهد با آقای احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس ارتباط تلفنی در برنامه برقرار کردیم و تعجب می کنیم که آقای پورابراهیمی که دعوت شده بود بعد از دیدن ترکیب میهمانها خود موجب اخلال در برنامه شد و اکنون معترض شده است. (لینک خبر اعتراض پورابراهیمی)

غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و علیرضا صالح معاون پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و احمد امیرآبادی میهمانان حاضر و تلفنی برنامه دیشب گفتگوی ویژه خبری به بررسی مصوبه اخیر مجلس درباره حذف چند دهک یارانه بگیر پرداختند.

امروز محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق در جلسه علنی مجلس از عملکرد صدا و سیما در انتخاب یکی از مهمانان برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری انتقاد کرد.

لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پی انتقاد پورابراهیمی گفت: صدا و سیما موضوع را اصلاح کند و از سخنگوی کمیسیون تلفیق دعوت کند تا مصوبه مجلس را توضیح دهد.

ارسال نظر: