آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در ولنجک

کدخبر: 2023153

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: دختر ۲۶ ساله در حادثه اسیدپاشی ولنجک برای تحقیقات بیشتر بازداشت موقت شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میزان نوشت: قاضی محمدشهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در منطقه ولنجک تهران گفت: دختر حادثه دیده در این پرونده صبح امروز از بیمارستان ترخیص و با مراقبت ماموران پلیس آگاهی به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

وی ادامه داد: دختر جوان 26 ساله در تحقیقات اولیه مدعی شد که سه سال قبل از یکی از شهرهای غربی به تهران آمده و با پسر جوان به نام میلاد آشنا شده و با او زندگی می‌کرده و قصد داشته اند به زودی با یکدیگر ازدواج کنند.

قاضی شهریاری تصریح کرد: دختر جوان به نام تینا در خصوص شب حادثه و نحوه وقوع حادثه مدعی شد که آن شب مشغول تماشای برنامه نود بودیم که یکباره رضا به داخل سرویس بهداشتی رفت و بطری را با خود آورد. او بدون اینکه فرصتی دهد محتویات داخل بطری را روی من و خودش پاشید. من هیچ گناهی در این حادثه ندارم و از این جوان به اتهام اسیدپاشی شکایت دارم.

وی بیان داشت: این دختر جوان در مورد اینکه اگر رضا اسیدپاشی کرده است چرا خودش بیشتر آسیب دیده، سکوت کرده و فقط زمین را نگاه می‌کرد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه پسر و دختر جوان از یکدیگر به اتهام اسید پاشی شکایت کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه پسر جوان به علت شدت جراحات همچنان در بیمارستان بستری است، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد. همچنین دختر جوان نیز با قرار قانونی بازداشت موقت شد.

ارسال نظر: