استاندار سمنان:

روابط عمومی‌ها باید نسبت به حضور همه مردم در استقبال از رئیس‌جمهوری تلاش کنند

کدخبر: 2023197

استاندار سمنان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید نسبت به حضور همه مردم در استقبال از رئیس‌ جمهوری تلاش کنند، گفت: مردم استان نیز باید استقبالی شایسته از رئیس‌جمهوری داشته باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا خباز در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرائی این استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند امروز مثل گذشته‌های دور نیست که بخواهیم از روابط سنتی کم اثر استفاده کنیم بلکه امروز اثر یک فیلم و مطلب برابر با 100 سخنرانی است.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ذائقه‌های غذایی مردم تغییر کرده است ذائقه‌های فکری آنان نیز تغییر کرده و باید متناسب با این ذائقه‌ها فیلم و مطلب تهیه و ارائه شود.

استاندار سمنان نقش روابط عمومی‌ها را در جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و حاکمان می‌باشند و باید تلاش کنند تا این روابط دوطرفه و روزبه‌روز تقویت شود.

وی تأکید کرد: همان‌گونه که روابط عمومی‌ها خدمات و دستاوردهای دولت و دستگاه اجرائی خود را به مردم ارائه می‌کنند باید مشکلات و نارسایی‌ها و خواسته‌های آنان را هم به تصمیم‌سازان و تصمیم گیران انتقال دهند.

خباز اطلاع‌رسانی به‌موقع را باعث دلگرمی و افزایش امید در مردم اعلام کرد و گفت: هرچه قدر امید و دلگرمی در مردم افزایش یابد پویایی و نشاط بیشتری در جامعه حاکم می‌شود.

وی وجود نقایص در کار هر دولتی را رد نکرد و گفت: این روابط عمومی‌ها هستند که باید واقعیت‌ها را با مردم در میان گذارند و دستاوردها را صادقانه منتقل کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید با همفکری و همراهی یکدیگر کار ارزشمندی را در استان رقم بزنیم، اظهار کرد: استان سمنان باید پایلوت بسیاری از کارهایی باشد که قرار است در آینده به مردم ارائه شود.

وی تصریح کرد: باید در مدت کوتاه مسئولیت خود فعالیت‌ها و خدمات ارزشمند و ماندگاری به‌جای گذاریم.

خباز به سفر رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید در روزهای آینده به استان سمنان اشاره و افزود: رئیس‌جمهور دکتر حسن روحانی فرزند این استان است و باید استقبالی شایسته و درخور ایشان صورت گیرد.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور متعلق به آحاد مردم است و همه باید در راستای موفقیت دولت تلاش کنند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید نسبت به حضور همه مردم در استقبال از رئیس‌جمهوری تلاش کنند و مردم استان نیز باید استقبالی شایسته از رئیس‌جمهوری داشته باشند.

ارسال نظر: