گنده لات‌های فلاح دستگیر شدند+عکس

کدخبر: 2023768

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش محله فلاح که در درگیری با اوباشی دیگر او را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ساعت 14:45 روز هجدهم فروردین ماه، از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل درفلاح، خیابان مسجد نبش کوچه عباسقلی به کلانتری161 ابوذر اعلام شد که در ادامه با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به نام "ابراهیم" 35ساله براثراصابت ضربه چاقو به ناحیه چپ سینه فوت کرده است. در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت، در ساعت 15 روز حادثه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جوانی به علت جراحت‌های شدید دست و پاها به بیمارستانی در همان نزدیکی محل مراجعه و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است که با توجه به احتمال ارتباط این دو موضوع به یکدیگر، بلافاصله کارآگاهان به بیمارستان مراجعه و تحقیقات از فردی به نام "رضا" 26 ساله را در دستور کار خود قرار دادند.

رضا در اظهارات اولیه عنوان داشت که مقتول را می شناسد و حتی با او سابقه نزاع و درگیری نیز داشته اما او مرتکب جنایت نشده است اما در ادامه تحقیقات وی نتوانست در خصوص علت جراحتهای شدید به وجود آمده بر روی قسمت های مختلف بدن به ویژه دست و پاها توضیح قانع کننده‌ای ارائه دهد لذا ضمن انجام هماهنگی‌های لازم قضایی، دستور بازداشت رضا از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با پایان اقدامات درمانی، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل اما در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایت شد. همزمان، کارآگاهان با بررسی سوابق رضا اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه فلاح است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلفی همچون نزاع و درگیری، ایجاد مزاحمت برای بانوان و قدرت نمایی با سلاح سرد و ... دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و گذشت نزدیک به دو هفته، رضا که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت در ساعت 9 روز 28 فررودین ماه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل ابراهیم اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: من و ابراهیم هر دو از گنده‌های منطقه فلاح بودیم و بر سر همین موضوع همیشه با هم درگیر بودیم. همین موضوع باعث ایجاد دشمنی و کینه بین ما شده بود. چند روز پیش از حادثه، از طریق بچه‌های محل اطلاع پیدا کردم که یک فقره تخریب عمدی خودرو در منطقه اتفاق افتاده که برادر کوچکتر مقتول شایعه انجام آن توسط مرا در محل مطرح کرده بود به همین علت شب قبل از جنایت به سراغش در یک رستوران رفته و او را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

متهم در خصوص روز جنایت نیز به کارآگاهان گفت: روز درگیری متوفی به سراغ من آمد تا انتقام برادرش را از من بگیرد، در کوچه به سمت من آمد و با چاقو به سمت من حمله ور شد و من نیز با استفاده از چاقوهای همراه خود به وی حمله‌ور شدم، ابتدا به پیشانی‌اش ضربه‌ای وارد کردم اما ناگهان به داخل شمشادها افتادم و در همان وضعیت مقتول با چاقو ضربه ای به دو پایم زد؛ قصد گرفتن چاقو از دست وی را داشتم که دستم نیز چاقو خورد اما ناگهان با چاقویی که در دست داشتم، ضربه‌ای را به سمت وی پرتاب کردم که چاقو داخل سینه اش شد و روی زمین افتاد، به سرعت از محل دور شدم و به خاطر جراحت و خونریزی شدید خود را به سرعت به بیمارستان رساندم که در آنجا دستگیر شدم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

ارسال نظر: