ساخت ۶ مدرسه و ۳ مسجد برکت در شوش

کدخبر: 2024391

نماینده‌ مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از ساخت ۶ مدرسه و سه مسجد توسط بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید راضی نوری با اشاره به اقدامات گسترده‌ محرومیت‌زدایی بنیاد برکت گفت: هر کدام از مدارس ساخته شده در شهرستان شوش توسط بنیاد برکت، حداقل پنج کلاس درس دارد.

نوری همچنین درباره سه مسجد ساخته شده توسط بنیاد برکت هم اظهار کرد که مسئولان بنیاد با اقدامات فرهنگی و آموزشی خود در جهت رفع فقر فرهنگی و تحصیلی منطقه، کمک شایان توجهی کرده‌اند.

وی با اشاره به رضایت مردم منطقه از خدمات بنیاد برکت گفت: انتظار ما این است که مسئولان بنیاد در آینده با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی، زمینه‌ ایجاد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کنند.

نوری در همین راستا به نیاز چند روستا از جمله روستای خسرج به پل ارتباطی اشاره و تصریح کرد: تقاضای ما از مسئولان به خصوص رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیر عامل بنیاد برکت این است که علاوه بر سرمایه‌گذاری در زمینه‌ اشتغال و کارهای تولیدی به پروژه‌های عمرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: خوزستان و به‌ویژه شوش دارای فرصت و زمینه‌های گردشگری و کشاورزی است و نیروی کار ماهر هم دارد که امیدواریم با اختصاص اعتبار از این فرصت‌ها استفاده شود.

ارسال نظر: