بازگشت اضطراری هواپیمای نجف به فرودگاه امام(ره)

احتمال ترکیدگی لاستیک هواپیما، مسافرین نجف را به تهران بازگرداند

کدخبر: 2024645

هواپیمای "قشم ایر" به شماره Qb۲۲۳۳ که ظهر امروز فرودگاه امام را به مقصد نجف ترک کرده بود به دلیل احتمال ترکیدگی چرخ سمت راست هواپیما از نشستن در فرودگاه نجف بازماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، هواپیمای "قشم ایر" به شماره Qb2233 که ظهر امروز فرودگاه امام را به مقصد نجف ترک کرده بود به دلیل احتمال ترکیدگی چرخ سمت راست هواپیما از نشستن در فرودگاه نجف بازماند.

خلبان هواپیما دراین‌باره به خبرنگار «نسیم آنلاین» گفت: به دلیل ارتفاع کم فرودگاه نجف، گرمی زمین در این نقطه و همچنین امکانات کم فرودگاه نجف ناچار شدیم تا هواپیما را به سمت ایران هدایت کنیم.

وی ادامه داد: احتمال فرود سالم هواپیما در فرودگاه نجف 98 درصد بود ولی به دلیل امنیت جان حدود 300 مسافر هواپیما تصمیم گرفتیم به فرودگاه امام خمینی بازگردیم تا نواقص فنی را با امکانات بیشتر انجام داده و با امنیت کامل مجدداً به نجف بازگردیم.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » که یکی از مسافران این هواپیما است هم‌اکنون مشکلات فنی هواپیما رفع نقص شده و در حال سوخت‌گیری است کما اینکه برخی از مسافران به دلیل ترس دچار تهوع شده‌اند و مسئولین امداد در حال رسیدگی به آنان هستند.

ارسال نظر: