مسئول بسیج دانشکده الهیات دانشگاه تهران در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

آیا صدور مجوز برای فیلم‌های مبتذل اقدام در جهت هشدار رهبر انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی است؟

کدخبر: 2024898

آروین فرشی نعیم با انتقاد از شدت گرفتن فیلم‌های مبتذل در سینمای کشور گفت: آیا صدور مجوز برای اینگونه فیلم‌ها، اقدام و عملیست در جهت فرمایش ایشان که فرمودند مسائل فرهنگی گاه خواب را از دیدگانم گرفته است؟

آروین فرشی نعیم مسئول بسیج دانشکده الهیات دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در خصوص وضعیت سینمای کشور اظهار داشت: چندیست شدت گرفتن ابتذال در سینمای کشور و روی پرده رفتن فیلم هایی که نه تنها در شانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست بلکه در شان ملت فرهیخته ایران نمی باشد به شدت خاطر متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را آزرده نموده و آنها را دچار نگرانی کرده است.

فرشی نعیم خاطر نشان کرد: در کشوری که بیش از 250 هزار شهید جهت حفظ ارزش های اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی هدیه کرده است و از ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی هر دو رهبر فقید انقلاب بر اعتلای دین و ترویج ارزش های الهی و نهی از منکرات تاکید ورزیده‌اند، پخش و روی صحنه رفتن اینگونه فیلم‌ها چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟

وی افزود: سوال اینجاست که اینگونه فیلم‌ها از کدام وزارتخانه و کدام سازمان عبور می‌کند و از دست کدام مسئولین مجوز می‌گیرند؟ آیا اینگونه مسئولین نمی‌دانند که در کشور اسلامی خدمت می‌کنند و باید چه خطوط قرمزی را رعایت کنند؟

مسئول بسیج دانشکده الهیات دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی مسئولین یا خوابند یا خود را به خواب زده‌اند گفت: اگر خوابند در شان خادمی ملت ایران در نظام اسلامی نیستند و اگر خود را به خواب زده‌اند خائن‌اند و باید پاسخگوی خون شهدا و خس خس سینه‌های جانبازان باشند؟

وی ادامه داد: آیا اینگونه مسئولین و متولیان وزارتخانه‌های مربوطه فرمایشات مقام معظم رهبری در کار فرهنگی و نهی ایشان از نشر هرگونه محتویات ضدارزشی و ضداخلاقی را نشنیده‌اند؟ آیا صدور مجوز برای اینگونه فیلم‌ها، اقدام و عملیست در جهت فرمایش ایشان که فرمودند مسائل فرهنگی گاه خواب را از دیدگانم گرفته است؟

فرشی نعیم تاکید کرد: مسئولین ما باید قوانین اسلام و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری را برای خود تکلیف و عدول از آنها را خط قرمز بدانند که باید در قبال آنها اولا در بارگاه عدل الهی و ثانیا در محضر ملت متدین و فرهیخته ایران و خانواده معظم شهدا پاسخگو باشند.

وی در پایان اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران در پی رسالت مطالبه‌گری خود از ریاست محترم سازمان سینمایی جناب آقای ایوبی دعوت می‌کند تا در دانشکده الهیات دانشگاه تهران به عنوان یک مرکز فرهنگی و دغدغه‌مند حاضرشوند و در پی نگرانی‌ها و اعتراضات دانشجویان متدین صدور مجوز برای اینگونه فیلم‌ها را شفاف‌سازی نمایند.

ارسال نظر: