حدادعادل در جمع مردم زاهدان:

دشمنان در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی ناکام بوده‌اند

کدخبر: 2025029

نماینده مردم تهران اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند و با یاری خداوند، هوشیاری مردم و مسئولان تاکنون در این امر ناکام بوده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: غلامعلی حدادعادل امشب در مراسم جشن ولادت با سعادت امام علی(ع) در زاهدان در جمع پرشور مردم این شهرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره نسبت به مردم سیستان و بلوچستان ارادت و محبت خاصی دارند، اظهار کرد: مردم این استان مردمی ولایت‌مدار، خونگرم بوده و همواره در زمره مدافعان انقلاب اسلامی بوده‌اند.

حداد عادل با اشاره به فضایل والای حضرت علی(ع) گفت: همه مسلمانان باید کتاب نهج‌البلاغه را بخوانند؛ در این صورت است که می‌توانند با آن حضرت از نزدیک آشنا شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه امام علی(ع) کرامت انسانی را از همه چیز والاتر می‌دانستند، تصریح کرد: امام علی(ع) در دوران خلافت خود مظهر ایثار و حق بودند و به هیچ قیمتی حاضر نبودند برای تقویت پایه‌های حکومت خود حق کسی را ضایع کنند و به بیان گویاتر مظهر ایمان و عشق به خداوند بودند.

حداد عادل با بیان اینکه تمام وجود امام علی(ع) ایمان و تقوا بود و در نهج‌البلاغه هم بیش از همه چیز مسلمانان را به تقوا دعوت کرده‌اند، افزود: ایشان خود را وقف آسایش مردم کردند و همیشه به دنبال احقاق حق مسلمان بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند و با یاری خداوند، هوشیاری مردم و مسئولان تاکنون در این امر ناکام بوده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط خاص سیستان و بلوچستان، گفت: وحدت و امنیت موجود در این استان زبانزد است که امیدواریم مسئولان نیز برای پیشرفت این استان بیش از پیش تلاش کنند.

وی در پایان افزود: این استان شرایط دانشگاهی خوبی دارد که می‌تواند در توسعه علمی منطقه بسیار موثر باشد.

ارسال نظر: