وزیر بهداشت وارد یزد شد

کدخبر: 2025272

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به منظور شرکت در برنامه‌های هفته سلامت یزد وارد این استان شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز به منظور شرکت در برنامه‌های هفته سلامت یزد وارد این استان شد.

وزیر بهداشت فردا صبح خود را با دوچرخه‌سواری از میدان آزادی تا میدان باهنر آغاز می‌کند و سپس از تندیس غلبه بر دیابت در یزد رونمایی خواهد کرد.

افتتاح مدارس حامی پیشگیری از دیابت، حضور در مرکز سلامت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، شرکت در همایش ملی سلامت، حضور در جمع خبرنگاران و برگزاری نشست خبری، برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی در یزد خواهد بود.

وی بعد از ظهر نیز در جلسه شورای سلامت، همایش خیران سلامت، بازدید مرکز تحقیقاتی دیابت یزد و جنگ سلامت حضور می‌یابد.

فردا همچنین با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد و دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا خواهند کرد.

همزمان به هفته سلامت و سفر وزیر بهداشت به یزد، پویش کشوری تغذیه سالم نیز برگزار می‌شود و مرکز تحقیقات درمانی دیابت یزد، شرکت نوو نوردیسک و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در برگزاری این برنامه مشارکت می‌کنند.

این پویش در قالب برگزاری همایش‌های کشوری و استانی، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی، کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات و سخنرانی‌ها پیرامون دیابت و سایر بیماری‌ها برگزار می‌شود.

ارسال نظر: