رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفت‌و‌گو با «نسیم آنلاین» خبر داد

حضور ۷ هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف/رشد۷۵ درصدی شرکت دانش آموزان در اعتکاف

کدخبر: 2025332

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت: در سال جاری تعداد ۷ هزار نفر از دانش آموزان در مراسم اعتکاف حضور یافته و شرکت کردند.

محمدرضا مهدلو رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم‌آنلاین» اظهار کرد: در سال‌های گذشته مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد و به دلیل تداخل با امتحانات دانش آزموزان تعداد اندکی ثبت نام می‌کردند.

وی ادامه داد: مراسم اعتکاف امسال در ایام البیض انجام گرفته و تعداد دانش آموزانی که برای انجام این مراسم ثبت نام کرده‌اند افزایش یافته است.

مهدلواذعان داشت: در سال گذشته تعداد ۴ هزار نفر د انش آموز برای انجام مراسم اعتکاف ثبت نام کردند وامسال به رقم ۷ هزار نفر رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال حداقل ۵ مسجد به صورت پایلوت وجود دارد که برای مراسم اعتکاف دانش آموزی مشخص شده اما حضور دانش‌آموزان اختصاص به این ۵ مسجد در تهران ندارد بلکه دانش‌آموزان نیز همراه با دیگر اقشار مختلف جامعه در مساجد استان تهران در اعتکاف حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در پایان گفت: حضور دانش آموزان در اعتکاف تاثیرات معنوی و روحی مطلوبی بر روی آن‌ها خواهد داشت و با توجه به دور شدن از فضاهای مجازی با خدای خود گره می‌خورند و روحیات آن‌ها تغییرات بسیار موثر ومطلوبی خواهد کرد.

ارسال نظر: