نامه سرگشاده دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به صادق زیباکلام:

مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند پایبند شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" خود خواهند بود

کدخبر: 2025922

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه سرگشاده خطاب به صادق زیباکلام گفت: مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند ولایت‌مدار هستند و پایبند شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" خود خواهند بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متین منتظمی بعد از ظهر امروز در پاسخ به سخنرانی صادق زیباکلام در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای سرگشاده اظهار داشت: آقای زیباکلام، اول از همه حضور شما در مرز و بوم آذربایجان را تبریک می‌گویم، چراکه مردم آذربایجان به خصوص مردم ارومیه به میهمان‌نوازی خود مشهور هستند و رسم ادب حکم می‌کند تا به نوبه خودم به شما خیر مقدم بگویم.

وی افزود: شب گذشته هر چقدر فکر کردم تا در برابر سخنان شاد حضرتعالی اظهارنظری داشته باشم، دیدم که تمام موضع‌گیری‌های شما برای مردم ایران اسلامی کاملاً واضح و مبرهن است و یا به اصطلاح دستتان برای همه رو شده است.

منتظمی در بخش دیگری از این نامه بیان کرد: اما آقای زیباکلام به عنوان یک دانشجو که در این آب و خاک متولد و بزرگ شده‌ام بر خود واجب می‌دانم نکاتی را به سمع و نظرتان برسانم، چراکه خالی از لطف نخواهد بود تا نکاتی به شما گوشزد و برخی خاطرات را برایتان یادآوری کنم.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه خطاب به زیباکلام آورده است: آذربایجان غربی مدتها است که رنگین کمان اقوام و ادیان بوده و هست و همین موضوع یکی از عواملی است که مردم این خطه دست در دست هم توانستند در برابر شرارت‌های صدامی که نمی‌خواست سر به تن ایران باشد، بایستند؛ البته شما صحنه‌ای از جنگ را به یاد نمی‌آورید، چراکه تحصیل در انگلیس و در کنار ولی‌نعمتتان برایتان روزهای خوشی در پی داشته است، اما در کمال احترام شما حق اظهارنظر درباره قومیت‌ها را ندارید؛ چراکه ندیده‌اید و یا اصلاً نخواسته‌اید ببینید که این اقوام اجازه نداده‌اند یک سانتی‌متر از خاک کشورمان به دست بعثی‌ها بیفتد.

وی ادامه داد: برایم هنوز سئوال است که چطور به خود اجازه دادید در آذربایجانی که قهرمانی‌هایش در تاریخ ثبت شده است اینگونه صحبت کنید؛ البته صحبت‌های دیکته شده شما را هیچگاه فراموش نخواهم کرد که شما هیچ اطلاعاتی از ارومیه در ذهن خود نداشتید و فقط آمدید که از یک لیست حمایت کنید و بروید، اما نه تنها نتوانستید بلکه آب در آسیاب دشمنانی ریختید که سال‌ها هزینه می‌کنند مانند شما بتوانند در این استان و در این شهر اختلاف‌افکنی کنند، اما نتوانسته‌اند. منتظمی عنوان کرد: جناب زیباکلام آن روزی که حضرتعالی برای رفتن به دانشگاه ملکه جان انگلیسی‌تان بند کفش‌هایتان را گره می‌زدید جوانان آذربایجان بند پوتین‌هایشان را می‌بستند و گلن‌گدن سلاح را می‌کشیدند تا از آب و خاک و ناموس این مردم دفاع کنند.

وی تبیین کرد: البته حق دارید که بگویید انگلیس ولی‌نعمت شماست، چراکه شما را نازپرورده به بار آورده و شما هیچگاه نخواسته‌اید خیانت‌های انگلیسی‌ها در تاریخ ایران را ببینید؛ غارت و چپاول ملکه جانتان در کتاب‌های تاریخی ثبت شده و من از شما خواهشمندم کتاب‌های تاریخ مدرسه‌تان را از انبار ذهنتان مرور کنید تا بفهمید انگلیس و همدستانش در طول تاریخ قسم خورده‌اند که نمی‌گذارند ایران پیشرفت کند.

وی در بخش پایانی نامه خود اضافه کرده است: از همان انبار چند ورق به انقلاب 57 بزنید تا اوضاع برایتان بهتر شود؛ همان انباری که خودتان در گفته‌هایتان تعریفش کردید که چه چیزهایی درونش قرار داده‌اید؛ اما جناب زیبا کلام! از نفوذ مجلس گفتید، در عجبم که شما خاطره مجلس ششم رفقایتان را به این سادگی در همان انبار ذهنتان پنهان کرده‌اید، همان مجلس با نفوذ شما که آن قدر دست دوستی با آمریکا و دشمنان این مردم داده بود که علناً در برابر مردم و رهبری این کشور ایستاده و تحصن کرد تا امورات این کشور را مختل نماید، همان دوستانتان که سردمدار فتنه‌های 78 و 88 در این آب و خاک بودند و خون به دل مردم کردند.

منتظمی در بخش دیگر این نامه آورده است: آقای دکتر! اینجا آذربایجان است! همان جایی که در فتنه‌های عظیم دوستان شما که به تبعیت از ولی‌نعمتتان این کار انجام دادند؛ نه تنها ذره‌ای اختلاف به وجود نیامد بلکه 9 دی ماهی آفرید تا پوز ولی نعمت شما را به خاک بزند؛ اینجا آذربایجان است که به حرف‌های کهنه و دشمن دوستانه شما پشیزی ارزش قائل نیست، چراکه مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند ولایت‌مدارند و پایبند شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» خود خواهند بود.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بخش پایانی نامه خود تصریح کرده است: البته ناگفته نماند که سخنان لیبرالی حضرتعالی هیچگاه نخواهد توانست وحدت اقوام این مرزو بوم را بر هم بزند، چراکه مردم قهرمان آذربایجان هم شما را می‌شناسند و هم تفکراتتان را.

ارسال نظر: