سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خبر داد

اسیدپاشی خواهرزاده به خاله/ متهم ۴۲ ساله دستگیر شد

کدخبر: 2025966

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: خانمی به هویت وحیده ٤٢ ساله در خیابان ونک -خ شیراز- خ برزیل به پاشیدن اسید روی خاله خود به هویت تهمینه ٦٠ ساله اقدام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میزان نوشت: قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگویی افزود: خانمی به هویت وحیده 42 ساله در خیابان ونک- خ شیراز- خ برزیل به پاشیدن اسید روی خاله خود به هویت تهمینه 60 ساله اقدام کرد.

وی افزود: مصدوم از ناحیه صورت و پا آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: در جریان این حادثه متهم که خواهرزاده مصدوم است، دستگیر شده است.

وی اظهار کرد: انگیزه اسید پاشی حسب اعلام متهمه اختلاف بر سر دوست پسر!!! بوده است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم در روز جاری ( 95/2/6 ) جهت انجام تحقیقات از سوی مقام محترم قضایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده در خصوص انگیزه متهم به کارآگاهان گفت: متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف کرده و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده بود و تنها اظهار داشته است که مهم پاشیدن اسید بوده که من آنرا قبول دارم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی میدان بعمل آمده از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله خود نموده است.

ارسال نظر: