وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان هرمزگان:

بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند

کدخبر: 2026223

سیدمحمود علوی با بیان اینکه امنیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ایران فراهم شده است، گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در ایران به دلیل امنیت پایدار موجود در کشور سرمایه‌گذاری کنند و باید بتوانیم با این سرمایه‌گذاری‌ها و بالا بردن تولید شرایط مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی عصر امروز در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان اظهار داشت: در سال 94 به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری به واقع همدلی و همزبانی در کشور وجود داشت و دستاوردهای بسیار خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال داشتیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال 94 با همت و همدلی و همکاری دستگاه‌های مختلف یکی از امن‌ترین سال‌های کشور بود که با همدلی و هم‌زبانی سالی آرام همراه با حماسه‌های پرشکوه رقم خورد.

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال 94 افزود: فضای آرام و امنیت کشور موجب شد تا یکی از آرام‌ترین انتخابات در کشور برگزار شود و شاهد نشاط و شور و اشتیاق مردم برای حضور در صحنه بودیم.

علوی عنوان کرد: موفقیت‌های سال 94 بستر را فراهم کرد تا خواسته مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل در سال 95 فراهم شود.

وی به نقش مهم مردم در اقتصاد اشاره کرد و توضیح داد: پیوند تنگاتنگی میان شکوفایی اقتصادی و امنیت وجود دارد و خوشبختانه همه مردم درک می‌کنند که در کشور ما امنیتی بی‌بدیل حکمفرماست که اشراف اطلاعاتی، هم‌افزایی، تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور این امنیت را برای ما به وجود آورده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی، نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر همدلی تنگاتنگی دارند، تبیین کرد: ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج، قوه قضائیه، وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و دستگاه‌های مختلفی که در امنیت نقش دارند همدلی و همکاری خوبی با هم دارند که نتیجه آن وجود امنیت بی‌بدیل در کشور است.

علوی، وحدت و فضای برادری میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور را بسیار خوب برشمرد و گفت: در مناطق مختلف کشور وحدت و همدلی وجود دارد که از جمله مولفه های اثرگذار در امنیت کشور است.

وی اضافه کرد: دستگاه امنیتی کشور با روش‌های نرم‌افزاری از بروز ناامنی‌ها پیشگیری می‌کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ایران فراهم شده است، اضافه کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در جمهوری اسلامی ایران به دلیل امنیت پایدار موجود در کشور سرمایه‌گذاری کنند و باید بتوانیم با این سرمایه‌گذاری‌ها و بالا بردن تولید شرایط مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

علوی تأکید کرد: منابع کشور باید با دقت هزینه و تبدیل به سرمایه‌گذاری و فرصت‌های شغلی شود.

ارسال نظر: