اخبار کوتاه از رادیو؛

روز ملی خلیج فارس شنیدنی شد

کدخبر: 2026445

نمایش رادیویی "حاشیه خلیج فارس" از رادیو نمایش و برنامه "اینجا تهران است" از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همزمان با فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس نمایش رادیویی «حاشیه خلیج فارس» از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش را یاسمن شکرگزار نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: امیر حقیقی جواهر ساز و هنرمند جوانی است که شهرت کارهایش به آن سوی مرزها رسیده است. او به دعوت نمایشگاهی برای ارائه آثارش به یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس می رود و...

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهدی طهماسبی، ماندانا محسنی، میرطاهر مظلومی، رامین پورایمان،مجید حمزه و مینو جبارزاده به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش به کارگردانی مهدی نمینی مقدم، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور روز جمعه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در برنامه «اینجا تهران است» با دعوت از مسئولان، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را پوشش می دهد.

مهدی رادفر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: رقابت فشرده و نزدیک نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال گذشته به گونه ای بود که به دور دوم موکول شد. از آنجایی که دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مانند دور اول از اهمیت خاصی برخوردار است، شبکه رادیویی تهران در برنامه «اینجا تهران است» تا چهارشنبه در گفتگو با فرمانداران شهرستان ها و شهروندان به مسایل مرتبط با این دوره از انتخابات اختصاص یافته است.

به گفته این تهیه کننده رادیویی، استان تهران ۱۶ شهرستان دارد که هر کدام از لحاظ تنوع اقلیمی، قومیتی، پراکندگی جمعیت و ... منحصر به فرد هستند به همین دلیل مسایل و مشکلات زیادی را هر روزه به خود می بینند از این رو سعی کردیم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۴۰ در مسیر بهبود اوضاع شهری و محیطی قدم برداریم.

رادفر افزود: در این برنامه رادیویی مسایل و ظرفیت های استان تهران را بررسی کرده و با دعوت از مسئولان مسایل روز را بررسی و پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات مردمی خواهیم بود.

علاوه بر این، «اینجا تهران است» در قالب کلی به مسایل، معضلات، ظرفیت ها، چالش ها و فرصت هایی می پردازد که در استان تهران وجود دارد و بارزترین هدف از این تلاش، ایجاد ارتباط بین مردم با مسئولان استان تهران در حوزه های مختلف است.

این تهیه کننده یادآور شد: هر روز در بخش گفتگوی ویژه، تلفنی با یکی از مسئولان ارتباط برقرار کرده و بر حسب موضوع و مسئولیت وی از مردم دعوت می کنیم نقطه نظرات و مسایل شان را با برنامه در میان بگذارند تا مسئول مربوطه پاسخگو باشد.

دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در سراسر کشور دهم اردیبشهت ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

ارسال نظر: