باهنر در جمع مردم شیراز:

مجلس ‌ایران مشکل ساختاری دارد‌

کدخبر: 2026877

نایب رئیس مجلس گفت: تجربه ۲۸ ساله حضور در مجلس به من آموخته که تنها نماینده‌ای می‌تواند در مجلس تاثیرگذار باشد که علاوه بر داشتن مدیریت جهادی و آگاهی، در مجلس ماندگار باشد زیرا با یک دوره ۴ ساله نمی‌توان کاری را پیش برد و مجلس ما از این نظر مشکل ساختاری دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا باهنر عصر امروز در گردهمایی مردمی شیراز در حمایت از جعفر قادری نماینده اصولگرای مجلس هشتم و نهم و نامزد انتخابات مجلس دهم، نمایندگی مجلس را به سکه دو رو تشبیه کرد و با بیان اینکه حضور نماینده در حوزه انتخابیه یک روی این سکه است و حضور در مجلس روی دیگر آن اظهار داشت: حضور نمایندگان در حوزه انتخابیه وظیفه قانونی او نیست اما این حضور سرمایه بزرگ اجتماعی است.

وی بیان کرد: تجربه 28 ساله حضور در مجلس به من آموخته که تنها نماینده‌ای می‌تواند در مجلس تاثیرگذار باشد که علاوه بر داشتن مدیریت جهادی و آگاهی، در مجلس ماندگار باشد زیرا با یک دوره 4 ساله نمی‌توان کاری را پیش برد و مجلس ما از این نظر مشکل ساختاری دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حضور مردم در چنین مجالسی نشان از رضایت از عملکرد نماینده است افزود: مجلس دهم به نمایندگان مدبر، مخلص، بصیر، کوشا و متخصص نیاز دارد.

*اقتصاد و بیکاری مشکل امروز مردم است

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، نیز در این گردهمایی با بیان اینکه ملت فهیم ایران هیچ‌گاه مقهور موج‌های ایجاد شده توسط دیگران نبوده‌اند و خود ایجاد کننده موج در بین ملت‌های دیگر بوده‌اند عنوان کرد: این مردم در انتخابات کورکورانه تسلیم موج‌های دیگران نمی‌شوند و انتخاب براساس تعلقات غیرواقعی را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه انتخاب نماینده باید براساس تخصص، تجربه، تعهد، مردمی بودن و صداقت آنها باشد، تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید طرح‌ها، دیدگاه‌ها و عملکرد خود را در معرض نقد و قضاوت مردم قرار دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جناح‌ها و جریان‌های مختلف باید با شرکت در مناظرات خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند نه اینکه بدون تخصص، تجربه، طرح و برنامه از مردم بخواهند به جناح سیاسی آنها رای دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نمایندگانی می‌خواهند که جرات و جسارت داشته باشند و از منافع ملی به خوبی دفاع کنند خاطرنشان کرد: تجربه مجلس ششم نشان داد که نمایندگانی که براساس یک موج رای آورده بودند هیچ عملکرد قابل دفاعی نداشتند و با خواسته‌های ملت همراه نبودند.

قادری با بیان اینکه هنر یک نماینده به این است که در بعد ملی و محلی در کنار مردم باشد و مطالبات آنها را دنبال کند اظهار داشت: نماینده باید ثبات رای داشته باشد و از افراط و تفریط پرهیز کند و در عین حال که به دنبال مسائل کلان است مسائل ریز و جزئی مردم را فراموش نکند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به فکر منافع ملی باشند و در راستای منافع ملت گام بردارد افزود: هر دولتی که در جهت خدمت به مردم گام برداشته است ماندگار است و اگر جناحی مطالبات مردم را فراموش کند ماندگار نیست و اگر کسی بخواهد در مقابل نظام، رهبری و آرمان‌های انقلاب و شهدا بایستد مانند کف روی آب است و به زودی محو می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بحث‌های سیاسی مشکل مردم نیست و مشکل مردم اقتصاد، معیشت، بیکاری و تامین اشتغال است گفت: اگر زیرساخت‌ها فراهم شود و از امکانات داخلی به نحو احسن استفاده شود بخش عمده مشکلات اقتصادی مردم برطرف می‌شود.

ارسال نظر: