حضرتی در جمع خبرنگاران:

تلاش ما ریاست عارف در مجلس دهم است

کدخبر: 2027103

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به اینکه آیا ریاست عارف برای مجلس قطعی است؟ گفت: تلاش و برنامه ما ریاست آقای عارف است، اما مجلس محل انتخاب دموکراتیک است که با انتخاب هر کدام از نمایندگان، رئیس مجلس آینده مشخص می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"، الیاس حضرتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی صبح امروز در مراسم ترحیم والده معاون رئیس‌جمهور، در رابطه با اقتصاد مقاومتی و نگرانی‌های برجام، گفت: تمام هم و غم ما در مجلس آینده باید حل مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری به درستی امسال را نامگذاری کردند و مکرراً در موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید داشتند، لازم است مهمترین برنامه نمایندگان مجلس وضعیت وخیم اقتصادی کشور باشد.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: موضوع بعدی ما نظارت دقیق با چشم نگران برای اجرایی شدن برجام و تعهداتی که طرف مقابل به ما دادند است و ما لحظه به لحظه این روند را نظارت خواهیم کرد.

حضرتی با اشاره به بلوکه شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا خاطرنشان کرد: آنچه که در حال حاضر برای کشور مهم است دست درازی آمریکا به اموال و دارایی‌های ایران بوده که این دزدی آشکار به شمار می‌رود و دولت باید از تمام ابزار و امکانات خود در جهت برگرداندن این پول و احقاق حقوق ملت ایران استفاده کند.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به اینکه آیا ریاست عارف برای مجلس قطعی است؟ گفت: تلاش و برنامه ما ریاست آقای عارف است، اما مجلس محل انتخاب دموکراتیک است که با انتخاب هر کدام از نمایندگان، رئیس مجلس آینده مشخص می‌شود.

ارسال نظر: