سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات:

ناظران شورای نگهبان تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آراء نظارت خواهند کرد

کدخبر: 2027210

ره‌پیک گفت: ناظران شورای نگهبان تا پایان زمان اخذ رای در شعب حضور دارند و بعد از آن نیز در کنار عوامل شعب بر روند شمارش آرا نظارت خواهند کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده خوشبختانه انتخابات به صورت‌ آرام و با امنیت برگزار شده و شاید جز یک مورد که قابل تامل بوده و آن با هماهنگی عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی حل و فصل شده مورد دیگری نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سیستم نظارتی و بخش نظارت از هماهنگی‌ها ابراز رضایت می‌کردند. امیدواریم در ساعات پایانی نیز روند انتخابات به همین شکل ادامه پیدا کند و با مشکل خاصی روبرو نشویم و شمارش آراء نیز به سرعت آغاز شود که در زمان مناسب نیز نتیجه اعلام شود.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان تا پایان زمان اخذ رای در شعب حضور دارند و بعد از آن نیز در کنار عوامل شعب بر روند شمارش آرا نظارت خواهند کرد و پس از تجمیع نتیجه هر حوزه انتخابیه مشخص شود.

ره‌پیک با اشاره به زمان شکایت داوطلبان نیز گفت: شکایت داوطلبان در موعد مقرر قانونی دریافت خواهد شد، پرونده هر حوزه انتخابیه با توجه به گزارشات و شکایات آماده‌سازی می‌شود و سپس در شورای نگهبان پرونده هر حوزه طرح و نسبت به صحت هر حوزه انتخابیه تصمیم‌گیری می‌شود.

ارسال نظر: