نگرانی صهیونیست‌ها از افزایش نفرت فلسطینیان

کدخبر: 2027373

گروه مقاومت "حماس" روز پنجشنبه همایشی را با حضور "اسماعیل هنیه" یکی از رهبران این گروه در غزه برگزار و از عملیات استشهادی "عبدالحمید ابوسرور" تقدیر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: گروه مقاومت «حماس» روز پنجشنبه همایشی را با حضور «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران این گروه در غزه برگزار و از عملیات استشهادی عبدالحمید ابوسرور تقدیر کرد.

پشت سر هنیه تصویری از اتوبوسی متعلق به رژیم صهیونیستی با شماره 12 که هفته قبل در شهر قدس منفجر شد قرار داشت و سربازان گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس نیز در این همایش حضور داشتند.

هنیه با هشدار درباره تداوم محاصره غزه گفت: «محال است که محاصره دو میلیون نفر در غزه را ادامه داد. برای صبر حدی وجود دارد. فشار را بر غزه زیاد نکنید و صبر ما در غزه را اشتباه تعبیر نکنید.»

وی با تاکید بر اینکه تاسیس بندر و فرودگاه در غزه، آن را به یک دولت تبدیل نمی‌کند، افزود: «هیچ دولتی در غزه وجود ندارد و کشور فلسطین نیز بدون غزه وجود ندارد. عملیات استشهادی که ابوسرور انجام داد نشانه پایبندی حماس به راه حل مقاومت است.»

به نوشته پایگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس نیز در این همایش با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو گزینه روز میز دارند، یا به محاصره پایان دهند یا با انفجارهای دیگر روبه‌رو شوند.

تعداد زیادی از ساکنین غزه در این همایش شرکت کرده و حمایت خود را از حماس و مقاومت اعلام کردند که این خود باعث نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش تنفر فلسطینیان نسبت به اسرائیل شد.

ارسال نظر: