طلب ۵۰۰ هزار تومانی انگیزه جنایت در بازار آهن+عکس

کدخبر: 2027479

دو برادر افغانستانی که به خاطر طلب ۵۰۰ هزار تومانی دست به جنایت در بازار آهن زده بودند توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،

در ساعت 22:00 مورخه 9 اردیبهشت 95 وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان شهدای هفتم تیر به کلانتری 168 سیزده آبان اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی افاغنه بنام صابر . ن (23 ساله) بر اثر جراحت شدید ناشی از اصابت جسم تیز ( چاقو ) فوت نموده است.

تحقیقات در خصوص نحوه فوت صابر در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری 168 قرار گرفت و مأمورین از طریق صاحبکار متوفی ( مقتول ) که وی را به بیمارستان انتقال داده بود اطلاع پیدا کردند که متوفی با دو برادر افاغنه بنام همایون (24 ساله) و محمد (22 ساله) درگیر و توسط آنها مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

با شناسایی محل کار دو متهم ( محل جنایت ) در فاز ششم منطقه بازار آهن مکان، مأموران به این محل مراجعه کرده و در حالی که دو برادر قصد متواری شدن را داشتند، هر دو نفر آنها را در دو عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

دو برادر پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به درگیری منجر به جنایت و قتل صابر اعتراف کرده و انگیزه خود از درگیری را، طلب 500 هزار تومانی از مقتول اعلام کردند.

متهمان در اعترافات خود عنوان داشتند: ما دو نفر از صابر مبلغ 500 هزار تومان طلب داشتیم اما او پس از گذشت مدتی عنوان کرد که قصد بازپس دادن طلب ما را ندارد تا اینکه در مورخه 9 اردیبهشت 95 تصمیم گرفتیم تا به هر شکل ممکن پول خود را از صابر بگیریم اما او عنوان کرد که پولی از وی طلب نداریم ! که درگیری شروع شد.

ناگهان همایون با چاقو دو ضربه به شکم صابر زد و او روی زمین افتاد؛ سایر کارگران افاغنه که شاهد درگیری بودند بلافاصله با آقای ... (صاحبکار متهمین و مقتول) تماس گرفتند و او نیز پس از آمدن، صابر را به بیمارستان منتقل کرد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمین به ارتکاب جنایت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی، هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

ارسال نظر: