اقتصاددانان میزبان نشست کتاب‌خوان اقتصاد مقاومتی می شوند

کدخبر: 2027521

دانشگاه امام صادق(ع) روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، میزبان نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان "اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها" خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اولین نشست تخصصی کتاب خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود. این برنامه، سرآغاز سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان خواهد بود.

در راستای نامگذاری سال ۱۳۹۵ به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری و لزوم بررسی و ارائه راهکارهای مؤثر در خصوص این موضوع پر اهمیت و بنابر مصاحبه دبیرکل نهاد در ابتدای امسال مبنی بر برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان، نخستین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام صادق(ع) ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهید صدرِ دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد این دانشگاه برگزار می‌شود.

نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» نخستین نشست از سه نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع اقتصاد مقاومتی است که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در این سلسله نشست‌ها جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در این حوزه را معرفی و تجربه خواندن آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند.

ارسال نظر: