زاهدی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

نتیجه انتخابات به نفع نیروهای ارزشی و ولایت‌مدار بود/ می‌خواهیم همه نیروهای ارزشی زیر چتر فراکسیون باشند

کدخبر: 2027642

عضو کمیته موقت هفت نفره اصولگرایان با بیان اینکه از نظر سیاسی نتیجه انتخابات به نفع نیروهای موسوم به ارزشی و ولایت‌مدار بود گفت: می‌خواهیم اسمی برای فراکسیون انتخاب کنیم که بتوانیم چتر جریان ارزشی و ولایت‌مداری را گسترده‌تر کنیم به جای اینکه صرفاً به سراغ افرادی برویم که در لیست جریان اصولگرایی بودند.

محمد مهدی زاهدی عضو کمیته موقت هفت نفره اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در خصوص ارزیابی وی از نتایج انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه برآورد ما از مرحله اول و مرحله دوم این است که خوشبختانه نیروهایی که می‌توانند در یک فراکسیون غیر از اصلاح طلبان قرار بگیرند اکثریت بسیار خوبی را خواهند داشت گفت: این نیروها به فضل الهی می‌توانند با تشکیل فراکسیونی قوی، تأثیرگذاری جدی در مجلس داشته باشند که از نمونه این تاثیرگذاری برای انتخاب رئیس مجلس و همچنین ارائه موضوعات به کمیسیون‌ها است.

زاهدی با بیان اینکه حتماً فراکسیونی تشکیل می‌دهیم گفت: البته من راجع به اسم صحبت نمی‌کنم ولی حتماً عزیزان اصلاح طلب و اعتدالی فراکسیونی را تشکیل می‌دهند و ممکن است برخی از کسانی که در لیست اعتدال بودند به فراکسیون اصلاح‌طلبان بروند و برخی دیگر نیز به فراکسیون‌های دیگر بپیوندند.

وی در خصوص ارزیابی خود از نتیجه انتخابات با بیان اینکه اگر بخواهیم درباره کل انتخابات بگوییم پیروز آن مردم عزیز کشورمان هستند که حضور خوبی در مرحله اول و هم مرحله دوم داشتند گفت: ولی از نظر پیروزی گروه‌های سیاسی سر جمع نتیجه انتخابات به نفع نیروهای موسوم به ارزشی و ولایت‌مدار بود.

عضو کمیته موقت هفت نفره اصولگرایان با بیان اینکه امیدواریم هفته آینده فراکسیون تشکیل شود گفت: بهتر است اول هیئت رئیسه فراکسیون انتخاب شود و آنها برنامه‌ریزی کنند که به اطلاع اعضای فراکسیون خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایت دولت از لاریجانی تغییری در تصمیم فراکسیون برای انتخاب رئیس مجلس خواهد داشت یا نه گفت: ما اصلاً نگاه نمی‌کنیم که در بیرون چه کسی یا چه اشخاص حقیقی و حقوقی از چه کسی حمایت می‌کنند، برای ما خواست فراکسیون مهم است و هر کسی که از دل فراکسیون بیرون آمد یقینا ما به عنوان اعضای فراکسیون از آن حمایت می‌کنیم.

زاهدی در پاسخ به سوالی در خصوص اسم فراکسیون با بیان اینکه ما در مورد اسم فراکسیون هنوز به نتیجه نرسیدیم گفت: هنوز داریم در مورد اسم هم رایزنی می‌کنیم که اسم مناسبی را انتخاب کنیم تا بتوانیم چتر جریان ارزشی و ولایت‌مداری را گسترده‌تر کنیم به جای اینکه صرفاً به سراغ افرادی برویم که در لیست جریان اصولگرایی بودند.

ارسال نظر: