تخریب شبانه بیلبوردهای "بادیگارد" از چیست؟

تخریب کنندگان چشم فروش فیلم و استقبال مردم را نداشتند

کدخبر: 2027771

در حالی که فروش فیلم سینمایی "بادیگارد" ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا از مرز ۶ میلیارد تومان عبور کرده و اکران آن همچنان ادامه دارد، بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم در سطح شهر تهران برای چندمین بار تخریب شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، این روزها تیتر و خبر اکثر رسانه‌های داخلی و سینمایی کشور درباره فیلم سینمایی «بادیگارد» و بیلبوردهای تخریب شده آن در سطح پایتخت است.

آن گونه که از گفته‌های برخی مسئولان ذی‌ربط و متولیان امر پیداست گویا هویت افراد تخریب‌کننده بیلبوردهای این فیلم ارزشی مشخص نبوده و مسئله همچنان در دست بررسی است، اما سؤال اینجاست که پشت پرده تخریب شبانه بیلبوردهای «بادیگارد» چیست؟

محمد ذوقی، مسئول روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در گفت‌و‌گویی ضمن ابراز تأسف برای این اشخاص گفت: هفته پیش نیز تعداد زیادی از بیلبوردهای تبلیغاتی «بادیگارد» در نقاط مختلف تهران تخریب و پایین کشیده شد. این در حالی بود که حتی شهرداری و مسئولان آن از چگونگی رخ دادن این اتفاق کاملاً بی‌اطلاع بودند.

ذوقی در ادامه افزود: هفته پیش نیز تعداد زیادی از بیلبوردهای تبلیغاتی «بادیگارد» در نقاط مختلف تهران تخریب و پایین کشیده شد. دهم اردیبهشت ماه نیز علاوه بر چندین نقطه تهران، بیلبورد تبلیغاتی این فیلم در میدان امام حسین به طور کامل پایین آورده شد. هنوز از هویت و انگیزه افرادی که مرتکب این عمل شده‌اند، اطلاعی در دست نیست و قطعاً فروش «بادیگارد» برای این افراد‌ بی‌هویت و بی‌شخصیت سنگین تمام شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج با اشاره به اینکه قطعاً هویت این افراد برای همگان محرز خواهد شد، تصریح کرد: تخریب‌کنندگان بیلبوردهای «بادیگارد» چشم دیدن فروش 6‌میلیاردی و تاب اکران‌های بی نظیر آن و همچنین استقبال با شکوه مردم از آن را ندارند. طبیعتاً این چنین فضاهای مسمومی همسو با فضای رسانه‌هایی است که علیه «بادیگارد» و نظام جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.

وی معتقد است: این در حالی است که فیلم سینمایی «بادیگارد» در طول مدت اکران خود تنها در رسانه‌های رسمی و سطح شهر اقدام به تبلیغ کرده و تبلیغی در رسانه‌های غیرقانونی و شبکه‌های ماهواره‌ای نداشته است.

محمد ذوقی، مسئول روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در خاتمه گفت: همانطور که مستحضر هستید فیلم ارزشی «بادیگارد» از معدود فیلم‌های سینمایی پرفروش است که بر خلاف خیلی از فیلم‌های دیگر در رسانه‌های بیگانه هم تبلیغ نمی‌شود. پس در کار این افراد جز تأسف جای هیچ تعجب و درنگی نیست.

منبع:جوان

ارسال نظر: