برندگان جشنواره بچه های آبی مشخص شدند

کدخبر: 2028169

نشست پایانی داوری کتاب های حاضردر جشنواره بچه های آبی برگزار شد و هیأت داوران آثار برتر جشنواره را مشخص کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، در بررسی نهایی آثار ارسالی و در جلسه نهایی داوری این آثار ،که در انتشارات علمی وفرهنگی برگزار شد، 40 اثر منتخبی که پیش از این به مرحله نهایی راه یافته بود به دقت مورد بازخوانی و ارزیابی قرار گرفت و پس از بحث و بررسی هیأت داوران نهایی، آثار برتر را شناسایی و انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید: به کتاب های برگزیده این جشنواره، به ترتیب 2،3 و یک سکه بهار آزادی و همچنین به برگزیدگان اول تا سوم آثار چاپ نشده به ترتیب 3،5 و یک سکه بهار آزادی به همراه لوح افتخار اهدا می شود. مراسم اختتامیه جشنواره بچه های آبی در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که دبیرخانه جشنواره بچه های آبی از شرکت کنندگانی که با ارائه آثار خود به فراخوان صادر شده پاسخ مثبت دادند قدردانی نمود.

جشنواره بچه های آبی با هدف تشویق و حمایت از تولید کتاب های داستانی با موضوع کودکان با نیازهای خاص (معلولیت وکم توانی) و همچنین کودکانی که در معرض آسیب های اجتماعی گوناگون قرار دارند(کودکان کار وبچه های طلاق) با فراخوان بخش کودک و نوجوان انتشارات علمی وفرهنگی به جمع آوری آثار مرتبط وارزیابی آنها پرداخته بود.

ارسال نظر: