تولیت آستان قدس رضوی:

شبکه زیارت راه‌اندازی می‌شود

کدخبر: 2028234

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آستان قدس رضوی گفت: در نظر داریم شبکه زیارت را با همکاری صداوسیما راه‌اندازی کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله صافی گلپایگانی عصر امروز در دیدار تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی اظهار کرد: تکلیف شما از همه نظر مهم و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به خدماتی که آیت‌الله واعظ طبسی ارائه کرد، افزود: ایشان زحمات فراوانی در آستان قدس رضوی کشید و منشأ خیرات و برکات بسیاری بود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید فرصت‌ خدمت به زائران حرم مطهر رضوی را قدر بدانید، خاطرنشان کرد:‌ این افتخارات را با افتخارات دیگر نمی‌توان قیاس کرد و توقع داریم که شهر مقدس مشهد از همه جنبه‌ها مرکز دین باشد.

وی با اشاره به اینکه خود مفتخر به خادمی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) است، اظهار کرد: خودم خادم کشیک هشتم و فرزندم نیز خادم کشیک پنجم بارگاه امام رضا(ع) هستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: در نظر داریم رسانه ملی و بین‌المللی شبکه زیارت را با همکاری صداوسیما راه‌اندازی کنیم.

ارسال نظر: