سلیم غفوری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

شبکه افق تا پایان سال بیش از ۳۰۰ قسمت برنامه تولیدی خواهد داشت

کدخبر: 2028320

مدیر گروه مستند شبکه افق گفت: در نظر داریم که تا پایان سال بیش از ۳۰۰ قسمت مستند در حوزه‌های مختلف تولید کنیم و طبیعتا امسال نیز مانند سال گذشته آثار تولیدی‌مان را به شبکه‌های مختلف برون مرزی و درون مرزی ارائه خواهیم کرد.

سلیم غفوری، مدیر گروه مستند شبکه افق در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره آثار تولیدی این شبکه گفت: ما در دو محور سبک زندگی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی آثار زیادی را در دست تولید داریم که برخی از آنها به زودی از این شبکه پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: مجموعه 26 قسمتی«پازل» با موضوع دستاوردهای علمی و فناوری کشور از یک ماه آینده از شبکه افق پخش خواهد شد؛ همچنین مستند دیگری با عنوان «یکی از میان جمع» نیز تا دو ماه آینده آماده پخش می شود؛ این مجموعه در 25 یا 26 قسمت به موضوع سبک زندگی و رزق حلال می پردازد.

مدیر گروه مستند شبکه افق تصریح کرد: همچنین مجموعه ای را با موضوع کسب و کارهای کوچک در دست تولید داریم که هنوز عنوان آن مشخص نیست؛ همچنین یک مجموعه 7 قسمتی را درباره ازدواج آسان در دست تولید داریم ولی هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

غفوری با بیان اینکه تهیه کنندگی تمام این آثار شبکه افق است، اظهار داشت: البته ما تولید این آثار رابه جناح مومن فرهنگی می سپاریم و در حقیقت تولیدکنندگان این آثار موسسات فرهنگی خارج از شبکه افق هستند و ما تنها نقش تهیه کنندگی را بر عهده داریم.

وی با اشاره به بودجه ساخت آثار مستند در شبکه افق گفت: متاسفانه بودجه وضعیت خوبی ندارد و سال های گذشته نیز هیچگاه همه مبلغ بودجه در نظر گرفته شده برای شبکه افق، تخصیص داده نشده است؛ با این حال تلاش داریم با بودجه اندکی که داریم آثار خوبی را تولید و عرضه کنیم.

مدیر گروه مستند شبکه افق تصریح کرد: در نظر داریم که تا پایان سال بیش از 300 قسمت مستند در حوزه های مختلف تولید کنیم و طبیعتا امسال نیز مانند سال گذشته آثار تولیدی مان را به شبکه های مختلف برون مرزی و درون مرزی ارائه خواهیم کرد؛ چرا که سال گذشته بیش از 500 قسمت برنامه را به شبکه های مختلف برای پخش ارائه کردیم؛ البته برای این کار پولی از شبکه ها دریافت نمی کنیم.

ارسال نظر: