یاسر جلالی:

زمان آن رسیده که همه بگویند چه نسبتی با انقلاب دارند

کدخبر: 2028741

یاسر جلالی با بیان اینکه اکنون زمان آن رسیده که همه باید بگویند چه نسبتی با انقلاب دارند، گفت: روحانی به‌خوبی می‌داند که حتی دم زدن از اسلام انقلابی، برای جریانی که او نمایندگی می‌کند، خودکشی است؛ او باید اثبات کند که دوره انقلابی‌گری تمام شده است و کدخدا باور کند که جریانی در کشور واقعاً به دنبال تغییر است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید یاسر جلالی نوشت:

من از آقای رئیس‌جمهور ممنونم ...

کاش آقای روحانی همیشه این‌چنین شفاف سخن بگوید. همه باید تلاش کنند که تا جای ممکن این صحبت‌ها به گوش آحاد مردم ایران برسد. نه تنها مردم ایران بلکه مستضعفین عالم باید این حرف‌ها را بشنوند. بگذارید همه بدانند در ایران دو نظر و دو دیدگاه کلان وجود داردکه نقاط تمایز خیلی عمیقی با هم دارند و از منشأ، منبع و مرجع فکری تا منش، روش و مدل کاری، مقابل هم هستند. باید تلاش کرد که همه بدانند آنچه آقای روحانی و دولتش در حال پیاده‌سازی آن هستند، ولو به نام اسلام و با لباس اسلام هم باشد، با آنچه امام خمینی (قدس سره) و رهبر انقلاب در قالب اسلام ناب و اسلام انقلابی به دنبال آن بوده‌اند، نسبتی ندارد.

صحبت‌های امروز آقای روحانی نشان می‌دهد، منشور روحانیت امام خمینی (قدس سره)، روایت گذشته نیست بلکه انذار برای آینده، ناطق و همیشه زنده است و در هر عصری مصداق دارد.

آقای رئیس‌جمهور بیش از این باید از خود و تفکراتشان بگوید. باید بگوید که زبان انگلیسی مسئله اصلی نیست بلکه اصل مسئله فکر انگلیسی و عمل آمریکایی است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، امروز به‌صراحت از اسلام انقلابی تبری می‌جوید. این اتفاق از این جهت که امروز کسانی مسئولیت‌های مهم کشور را بر عهده گرفته‌اند، اعتقادی به اصول و محکمات آن ندارند، تأسف‌آور است؛ اما در افق کلان، آن را باید مبارک دانست. چقدر باید تلاش می‌شد که همین چند جمله امروز جناب آقای روحانی برای خوش‌بینان جناح مؤمن و انقلابی که لیوان خالی را پر می‌بینند، تبیین و اثبات شود؟!

حسن روحانی به‌خوبی می‌داند که حتی دم زدن از اسلام انقلابی، برای جریانی که او نمایندگی می‌کند، خودکشی است. او باید اثبات کند که دوره انقلابی‌گری تمام شده است و کدخدا باور کند که جریانی در کشور واقعاً به دنبال تغییر است.

با تدبیر رهبر انقلاب و تنظیم شاخص‌ها بر اساس انقلابی بودن یا نبودن، خط شفافی ترسیم شده است از دوگانه‌های قراردادی رها شده‌ایم؛ دمیده شدن مستمر روح انقلابی، تکرار پرتعداد واژه عمیق و پرمفهوم «انقلابی»، تبیین شاخص‌های انقلاب و تأکید پربسامد یک سال اخیر رهبری، دیگران را نیز وادار به واکنش خواهد کرد. اکنون زمان آن رسیده است که همه باید بگویند چه نسبتی با انقلاب دارند. زمین بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بالاخره مواضع باید شفاف شود.

به نظر می‌رسد کار به نقطه پایان نزدیک شده و چه خوب است که دولتی که نماد ناکارآمدی و ناکامی و پایمال کردن عزت ملت است، به‌صراحت می‌گوید انقلابی نیست. این مایه فخر اسلام انقلابی و موجب سربلندی انقلاب اسلامی است...

ارسال نظر: