عذرخواهی رئیس جمهوری پیشین مکزیک از "دونالد ترامپ"

کدخبر: 2029008

"ویسنت فاکس"، رئیس جمهوری پیشین مکزیک به خاطر سخنان توهین آمیز خود از ترامپ عذرخواهی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ویسنت فاکس درگذشته ترامپ را 'نادان' و'دیوانه' خوانده وگفته بود که پولی بابت 'دیوار بی صاحب مانده' او نمی دهد. پس ازاین سخنان، ترامپ از فاکس خواست تا عذرخواهی کند.

فاکس که به آمریکا سفر کرده است، روز چهارشنبه درمصاحبه ای اختصاصی با تارنمای خبری نزدیک به ترامپ بریتبارت (Breitbart) شرکت کرد و از ترامپ خواست تا به مکزیک رفته و آن سوی مرز را نیز ببیند.

وی گفت: 'من عذرخواهی می کنم. بخشش یکی از والاترین خصائل انسانی و از صفات یک رهبر دلسوز است. انسان باید فروتن، دلسوز و دوستدار همسایه اش باشد.'

به گزارش ایرنا، منابع خبری نیز دیروز از لندن خبر دادند که نخست وزیر انگلیس دونالد ترامپ را در پی کسب نامزدی غیر رسمی جمهوریخواهان شایسته تقدیر دانست وبا این حال تاکید کرد که هنوز هم نظرهای او در مورد مسلمانان را محکوم می کند.

در پی پیروزی قاطع دونالد ترامپ در رای گیری درون حزبی ایالت ایندیانا، دو رقیب باقی مانده او یعنی تد کروز و جان کیسیک از دور رقابت ها کنار کشیدند و بدین ترتیب وی به صورت غیر رسمی و پیش از آنکه به حد نصاب 1237 نماینده دست یابد نامزد نهایی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 18 آبان آمریکا شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: