آیت الله مظاهری:

اسلام دین محبت و صفات اخلاقی است

کدخبر: 2029089

آیت الله مظاهری ازمراجع تقلید گفت: اسلام دین محبت و صفات اخلاقی نیکوست که جوامع انسانی این صفات حسنه را پذیرفته وهمیشه دراین راه برای دوری از خشم و صفات ظالمانه در تلاش بوده اند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته در مسجد حکیم اصفهان، صبرو بردباری را از ویژگیهای وروحیات بارز پیامبر اکرم(ص) وعامل گسترش اسلام در جامعه ذکر کرد.

وی افزود: پیامبر اسلام هیچ گاه مشرکان و مخالفان خود را نفرین نکرد و همواره هدایت آن ها مورد هدف ایشان بود. رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه شمشیر حضرت علی(ع)، دارایی حضرت خدیجه و صفات اخلاقی نیک پیامبر، رمز موفقیت اسلام بوده، گفت: صفات اخلاقی برجسته و نیکو پیامبر از جمله صبر و بردباری ایشان عامل اساسی در گسترش اسلام بوده است. آیت الله مظاهری در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد : ثبات قدم و مقاومت مسلمانان و شیعیان در مسیر گسترش اسلام موجب پیروزی اسلام و شکست دشمنان در قرن های مختلف شده و امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، مفاهیم ناب اسلامی گسترش یافته و چهره ظالمانه دشمنان بر ملا شده است. این مرجع تقلید ادامه داد: دشمنی استکبارجهانی و هم پیمانانش برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی با هدف مقابله با گسترش اسلام است که این هدف با وجود روحیه استقامت و ثبات قدم شیعیان محقق شدنی نیست و آن ها در این مسیر همواره با شکست روبرو هستند. رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: جنگ و ستیز استکبار جهانی با نظام های اسلامی در ادامه مخالفت های مشرکان اسلام از بعثت پیامبر شروع شده و پایان پذیر نیست.

ارسال نظر: