اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت برگزار شد؛

آیت‌الله تسخیری: اکنون راه حق در مقاومت تجلی یافته است

کدخبر: 2029174

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه ایستادگی در مقابل باطل هویت علمای اسلام است، اظهار داشت: اکنون راه حق در مقاومت تجلی یافته است و راه باطل با استکبار جهانی، صهیونیسم جهانی و مزدوران آن در منطقه نشان داده شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، نشست فوق العاده اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروتف عصر روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در 6 بند به کار خود پایان داد. در این اجلاس، جمعی از علمای امت اسلامی و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در پایتخت لبنان در نشستی با عنوان «مقاومت آبادگر و تروریسم ویرانگر» گرد آمدند تا رویدادهای پی در پی و حوادث دردناک اخیر امت اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند، در شرایطی که سازمان همکاری اسلامی و شورای وزیران کشور عرب با اتخاذ تصمیم های خطرناک، حزب‌الله را که در راس هرم مقاومت عربی و اسلامی قرار دارد تروریست نامیده اند.

آیت‌الله محمد علی تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب طی سخنانی در در این اجلاس اظهار داشت: اولین پیام این اجلاس این است که علمای جهان اسلام از مقاومت و راه مقاومت حمایت پشتیبانی می کنند و این پیام چنان واضح و مشخص است که نیاز به اثبات ندارد.

وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل باطل هویت علمای اسلام است، اظهار داشت: اکنون راه حق در مقاومت تجلی یافته است و راه باطل با استکبار جهانی، صهیونیسم جهانی و مزدوران آن در منطقه نشان داده شده است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: همانطور که خداوند متعال وعده داده است، این درگیری های میان حق و باطل در نهایت به پیروزی حق منجر خواهد شد.

آیت الله تسخیری افزود: پیام دوم من برای دشمنان مقاومت است. دشمنان مقاومت امروز از ابزار های زیادی برای مقابله با مقاومت بهره می گیرند اما به انها می گوییم هر چند شما از توانایی نظامی و امکانات رسانه ای وسیعی برخوردارید اما با همه ابن امکانات به پیروزی نخواهید رسید زیرا نیروی شیطان اگر جمع شوند به جای اینکه قوی تر شوند روز به روز ضعیف تر می شوند و مقاومت پیروز خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: پیام سوم من برای رزمندگان اسلام است ما به آنها می گوییم راه خود را ادامه دهید و شما پیروز خواهید شد، اگر همه جهان هم دست از حمایت شما بردارند باز هم شما پیروز خواهید شد زیرا راه شما راه صحیح است.

ارسال نظر: