هشت سال پیش احمدی‌نژاد در انتخابات دخالت کرد و امروز جهانگیری

آجورلو: وزیر ورزش ناعادلانه در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کرد

کدخبر: 2029314

کاندیدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: یک ماه است که به وزیر ورزش عرض می‌کنم که اسلامیان و جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، مصطفی آجورلو، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه در انتخابات رأی اکثریت را به‌دست نیاورد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری این انتخابات از مردم عذرخواهی می‌کنم. به جهانگیری، اسلامیان و همچنین دولت تدبیر و امید که انتخابات خوبی برگزار کردند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: یک ماه است که به وزیر ورزش عرض می‌کنم که اسلامیان و جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند. وزیر ورزش به دنبال فوتبال پاک است، اما عمل کردنش به این صورت بود که ناعادلانه در انتخابات دخالت کرد. صحبت کردن از فوتبال در دانشگاه آسان است اما عمل کردن به آن سخت است. از آقای جهانگیری، اسلامیان و وزیر ورزش عدالتخواه تشکر می‌کنم که در فوتبال دخالت کردند.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: شب گذشته خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه یاسر هاشمی با عزیزی خادم تماس گرفته و رأی‌ها به سمت تاج برگشته است. اگر این صحت داشته باشد وای به حال فوتبال ایران.

آجورلو عنوان کرد: صاحبان رای حق دارند که رای بدهند اما دخالت جهانگیری و اسلامیان غیرقابل قبول است.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا برای این ادعای خود سند نیز دارد، گفت: سند من همان 50 رأیی است که تاج آورد. وزیر ورزش او را پیش از این به‌عنوان یکی از متهمان فساد در ورزش می‌دانست اما امروز تاج را همراهی کرد. آرزو می‌کنم که فوتبال ایران به سمت پاک بودن برود.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در پایان گفت: هشت سال پیش احمدی‌نژاد در انتخابات دخالت کرد و امروز جهانگیری. هر دوی آنها به دنبال منافع خودشان هستند. همانطور که ما امروز فوتبال پاک مدنظر مسئولان وقت را می‌بینیم، فوتبال پاک جهانگیری را نیز 8 سال دیگر خواهیم دید!

ارسال نظر: