الیاس حضرتی در نشست هم‌اندیشی منتخبان لیست امید:

تندروی‌ها را باید کنار گذاشت/ از عارف حمایت می‌کنیم؛ البته این به معنای نادیده گرفتن لاریجانی نیست

کدخبر: 2029412

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: عارف برای ریاست مجلس پاپیش بگذارد؛ ما همگی از وی حمایت خواهیم کرد البته این به معنای عدم دیدن فعالیت‌های علی لاریجانی نیست زیرا لاریجانی در به ثمر رسیدن برجام نقش ویژه‌ای داشته است اما گزینه ما برای ریاست مجلس همچنان محمدرضا عارف است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: الیاس حضرتی منتخب مردم در مجلس دهم در نشست هم‌اندیشی لیست امید ضمن خیر مقدم به حضار، سال 92 را نقطه عطف در تاریخ تصمیم گیری سیاسی دانست و گفت: مردم در سال 92 با انتخابی عاقلانه تنش لحظه به لحظه موجود در جامعه را از بین بردند.

وی ادامه داد: ملت ایران به همراه رهبر معظم انقلاب و تصمیم های درست مدیران ارشد کشور دست به دست هم دادند و صحنه ای از عقلانیت را بوجود آوردند.

حضرتی با اشاره به زحمات محمدرضا عارف و همچنین آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این دو کار سختی را به عهده گرفتند هاشمی رفسنجانی با وجود اینکه رد صلاحیت شد اما به میدان آمد و مردم را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تشویق کرد.

حضرتی ادامه داد: مبنای ما عقلانیت و اعتدال است و تمام کسانی که دلسوز این نظام هستند می توانند با کنار گذاشتن تعصب ها و تندروی ها در فراکسیون ما حضور داشته باشند.

منتخب مجلس دهم اظهار داشت: باید درگیری ها و تندروی ها را فراموش کنیم تا بتوانیم مجلسی کارآمد داشته باشیم.

الیاس حضرتی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های محمدرضا عارف گفت: عارف برای ریاست مجلس پاپیش بگذارد و ما همگی از وی حمایت خواهیم کرد البته این به معنای عدم دیدن فعالیت های علی لاریجانی نیست زیرا لاریجانی در به ثمر رسیدن برجام نقش ویژه ای داشته است اما گزینه ما برای ریاست مجلس همچنان محمدرضا عارف است.

ارسال نظر: