نشریه رمز عبور با پرونده ویژه "رویای برجام موشکی" منتشر شد

کدخبر: 2029503

نوزدهمین شماره نشریه "رمز عبور" با پرونده ویژه "رویای برجام موشکی" منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نوزدهمین شماره نشریه « رمز عبور» امروز پس از وقفه‌ای 2 ماهه در 96 صفحه منتشر شد.

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور «رویای برجام موشکی» است که در ذیل آن درباره برنامه‌های آمریکا در دوران پسابرجام ، مقالات و گفت و گوهایی انتشار یافته است.

گفت‌وگو با سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با عنوان «بعد از برجام»، سرویس های اطلاعاتی دشمن بر مساله موشکی متمرکز شده‌اند و تیترهایی چون «موشکی که ‌می‌خواهند محدودش کنند»، «مروری بر عملکرد موشکی سپاه در دوران دفاع مقدس»، «قول‌هایی که حاج حسن به رهبری داد»، «هدف مشترک؛ خلع سلاح موشکی ایران»، «موشک‌ها استوانه بازدارندگی» از جمله مطالب منتشر شده در پرونده ویژه رمز عبور است.

مصاحبه با برادر پدر موشکی ایران با عنوان شهادت حسن طهرانی مقدم یک عملیات تروریستی بود نه یک حادثه» و نیز گفت‌وگو با فتح‌الله امی رئیس پژوهشگاه هوا فضا و همچنین بیژن پیروز از دیگر بخش های گزارش این نشریه درباره برجام موشکی است.

گفت‌وگو با ابراهیم شیبانی عضو شورای راهبردی روابط خارجی که در دوران اصلاحات از سال 1382 رئیس کل بانک مرکزی بود و این مسئولیت تا سال 1386 ادامه داشت هم در این نشریه به چشم می خورد . تیتر این مصاحبه " هنوز دلار به صورت اسکناس وارد کشور می شود، انتخاب شده و به نقل از وی تاکید شده که «تحریم‌های نانوشته باقی است.»

رمز عبور پرونده ویژه دیگر خود را به بررسی فعالیت های وزارت علوم بر مبنای مطالبات رهبری با عنوان «بتن‌ریزی در قلب دانشگاه» اختصاص داده که گفت‌وگوهایی با محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و وزیر اسبق علوم، اصغر زارعی رئیس سابق مرکز حراست این وزارتخانه و محمد حسین یادگاری رئیس سابق جهاد دانشگاهی را شامل می‌شود.

«دانشگاه به سیاست بازی‌های دوره اصلاحات بازگشته» و «وزارت علوم، حامی اساتید ارزشی و انقلابی نیست» از جمله عناوینی است که در این پرونده به چشم می‌خورد.

مهندس رستم قاسمی وزیر سابق نفت هم در گفت و گوی اختصاصی با رمزعبور ضمن بیان دیدگاه های خود در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، به بیان ناگفته هایی از دوران تحریم و فروش نفت ، عملکرد سیاسی و اقتصادی دولت یازدهم، قراردادهای جدید نفتی، فروش نفت توسط نیروی انتظامی پرداخته است.

گزارش هایی از زندگی و زمانه آیت الله احمد جنتی ، سرانجام تحریم دلار پس از برجام با عنوان «معنای تقریبا هیچ»، نگاهی به نظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا درباره ایران، گفتاری از بن رودز معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید با عنوان قمار اوباما روی اعراب، از جمله مطالب متنوع این شماره است .

رمز عبور همچنین گفت و گویی چالشی با حجت الاسلام محمدرضا زائری درباره راهبردهای فرهنگی منتشر کرده و کتاب های پیشنهادی برای خرید از نمایشگاه بیست و نهم را با عنوان «بهار کتاب» در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

ارسال نظر: