رئیس سازمان بهزیستی کشور:

پرداخت حق بیمه مددجویان در گرو ابلاغ بودجه ۹۵

کدخبر: 2029663

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: حق بیمه سال ۹۴ معلولان شاغل در بخش خصوصی، پس از ابلاغ بودجه سال ۹۵ سازمان پرداخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انوشیروان محسنی بندپی افزود: ایجاد اشتغال و فراهم کردن شغل برای قشر معلول کشور یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی به شمار می آید.

وی گفت: سازمان بهزیستی کشور یا به صورت مستقیم و یا با کمک بخش خصوصی، مقدمات آغاز به کار معلولان را فراهم می کند و در این چارچوب همواره به این مسئولیت عمل کرده ایم.

سازمان بهزیستی مکلف به پرداخت حق بیمه معلولان شاغل در مراکز غیردولتی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تعهد سازمان بهزیستی کشور در رابطه با پرداخت بخشی از حق بیمه معلولان شاغل در موسسات غیر دولتی گفت: سازمان بهزیستی کشور مکلف است بخشی از حق بیمه معلولان شاغل در مراکز غیر دولتی را پرداخت کند اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار، سال گذشته موفق به پرداخت این حق بیمه ها نشدیم.

با ابلاغ بودجه سال 95 بدهی ها پرداخت می شود

وی تاکید کرد: بلافاضله پس از اینکه بودجه سال 95 سال بهزیستی کشور ابلاغ شود، بدهی هایی را که در این ارتباط داریم پرداخت می کنیم و مشکلی در بیمه معلولان ایجاد نخواهد شد.

محسنی بندپی در خصوص وضع اشتغال معلولان در سال های گذشته گفت: سازمان بهزیستی کشور از سقفی که دولت برای ایجاد اشتغال معلولان تعریف کرده فراتر رفته است و همچنان در تلاشیم تا برای معلولان کشور ایجاد اشتغال کنیم.

با تامین بودجه تعداد بیشتری از معلولان جذب می شوند

به گزارش صدا و سیما، رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار از میان برداشته شدن موانع اشتغال معلولان شد و گفت: اگر برای پرداخت بیمه کارفرمایی مشکل نداشته باشیم، می توانیم تعداد بیشتری از معلولان را جذب و مقدمات حضور آنها در بخش های غیردولتی را فراهم کنیم.

ارسال نظر: