عارف در دیدار با آیت‌الله مکارم‌ شیرازی:

اولویت اول کشور اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال است

کدخبر: 2029915

منتخب مردم تهران با تاکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در آستانه تشکیل مجلس دهم اولویت اول کشور اقتصاد، معیشت مردم، اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا عارف عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در دو دوره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با وجود اینکه منتخبان ملت در این دوره شناخته شده سیاسی نیستند اما لیست خوبی در کشور ارائه شد و در تهران 16 نفر از ایثارگران و هشت نفر از بانوان انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه دلبستگی به انقلاب، تعهد و توانایی تخصصی برای تشکیل لیست مد نظر بوده است، گفت: مردم هم خوب استقبال کردند و لیست ما در تهران به طور کامل رأی آورد.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار اصلی ما امید و آرامش و رونق اقتصادی بود، افزود: نخستین اقدامات ما اصلاحات ساختاری است و در این بخش بر اصلاح نظام بانکی و نظام مالیاتی تاکید داریم.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: در آستانه تشکیل مجلس دهم اولویت اول کشور اقتصاد، معیشت مردم، اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

عارف با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف نگران کننده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و فقر و تبعیض از اقدامات ما در مجلس دهم خواهد بود.

ارسال نظر: