هر اتفاقی در هفته پایانی ممکن است رخ دهد

زیدان: رونالدو برای هر چیزی تا پایان می‌جنگد

کدخبر: 2029961

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: رونالدو برای هر چیزی تا پایان خواهد جنگید زیرا او دوست دارد همیشه گلزنی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا گفت: ما باید در آخرین هفته سه امتیاز ممکن را کسب کنیم. سپس باید گرانادا بازی خود را ارائه دهد. برای پیروزی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. اکنون در جایگاه دوم قرار داریم. یک بازی مانده است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. فوتبال قابل پیش بینی نیست. باید به این موضوع دقت کنیم و تا پایان بجنگیم. ابتدا باید ما ببریم که آن آسان نخواهد بود. در زمان بازیگری‌ام چنین شرایطی را تجربه نکردم.

سرمربی رئال مادرید درباره بازی آینده تیمش برابر دپورتیوو لاکرونیا اظهار کرد: تغییراتی در ترکیب خواهد بود اما تنها به دپورتیوو فکر می‌کنیم. پس از آن 15 روز فرصت آماده سازی برای فینال لیگ قهرمانان داریم.

وی در مورد کریم بنزما گفت: برایش آسان نبود چون مدت زمانی در وضعیت جسمانی بدی قرار داشت. یک بازی از لیگ باقی مانده است و یک دیدار در لیگ قهرمانان. بنزما به مرور بهتر می‌شود. اکنون مشکل جسمانی ندارد.

سرمربی فرانسوی رئال درباره نتیجه بازی با والنسیا نیز گفت: از هر دو موضوع خوشحالم. پیروز شدیم و در نیمه اول برتر ظاهر شدیم اما سپس دچار مشکلاتی شدیم که آن طبیعی است.

زیدان در پایان درباره کریستیانو رونالدو و کسب کفش طلا نیز گفت: او را می شناسم، برای هر چیزی تا پایان خواهد جنگید. او دوست دارد همیشه گلزنی کند. باید ببینیم هفته بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ارسال نظر: