۳۵ کشته و انهدام دو انبار، تلفات امروز داعش در "فلوجه" و "کرکوک"

کدخبر: 2030200

منابع عراقی از کشته شدن ۳۵ تروریست تکفیری در جنوب "فلوجه" و "کرکوک" و انهدام دو انبار تسلیحاتی آنها خبر دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: دست‌کم 20 تروریست در حملات هوایی به مواضع آنها در جنوب شهر فلوجه در استان الانبار کشته شدند.

بر اساس گزارش فرماندهی عملیات الانبار، در حملات به مناطق عامریه فلوجه والبوشهاب، 20 تروریست به هلاکت رسیدند و یک خودروی بمب‌گذاری شده، یک توپ موسوم به جهنم و دو انبار تسلیحات و 60 موشک‌انداز منهدم شد.

از سوی دیگر نیروهای داوطلب مردمی توانستند 15 تروریست داعشی را در جنوب کرکوک به هلاکت برسانند.

تروریست‌های تکفیری بامداد امروز از چندین طرف به روستای تازه‌ آزاد شده بشیر در جنوب کرکوک حمله کردند که نیروهای داوطلب مردمی به مقابله با آنها پرداختند و 15 نفر از آنها را از پای درآوردند.ده‌ها داعشی هم زخمی شدند.

خر دیگر این‌که یک غیرنظامی بر اثر انفجار بمب در سبع البور در شمال بغداد کشته شد. بر اساس گزارش الفرات، این بمب امروز در منطقه سبع البور و در نزدیکی یک رستوران منفجر شد که در نتیجه آن یک غیرنظامی کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

منطقه اللطیفیه در جنوب بغداد هم شاهد انفجار دو بمب بود که تروریست‌های تکفیری در مسیر عبور نیروهای داوطلب مردمی منفجر کردند که در نتیجه آن 11 نیروی بسیج مردمی شهید و یا زخمی شدند.

المیادین هم به نقل از عملیات مشترک در عراق گزارش داد نیروهای عراقی وارد روستای کفروک تابع مخمور در جنوب استان نینوا شدند.

به گزارش تسنیم، یک معلم هم بر اثر انفجار بمب در جنوب شرقی بغداد کشته شد. تروریست‌ها این بمب را در خودروی وی جاسازی کرده بودند که در منطقه الزعفرانیه در جنوب بغداد منفجر و به کشته شدن این معلم عراقی منجر شد.

ارسال نظر: