ادعای عجیب سایت معاون وزیر ارشاد: فیش‌ها مربوط به دولت قبل است

ناراحتی سایت خبرآنلاین از انتشار فیش‌های حقوقی مدیران بیمه مرکزی!

کدخبر: 2030292

سایت وابسته به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در گزارشی با انتقاد از انتشار فیش‌های حقوقی نجومی مدیران بیمه مرکزی، مقصر این پرداخت‌های سرسام آور را دولت محمود احمدی‌نژاد دانست!

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: انتشار خبر فیش‌های حقوقی نجومی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در رسانه‌ها حواشی زیادی را در یک هفته گذشته برای مدیران دولت تدبیر و امید به خصوص اهالی وزارت اقتصاد به دنبال داشت. اما روز گذشته علی رغم محکومیت دریافت این حقوق‌های نجومی از سوی دیوان محاسبات، معاون اول حسن روحانی و وزیر اقتصاد یکی از رسانه‌های دولتی واکنش بسیار عجیب و ناباورانه‌ای را نسبت به انتشار این فیش‌ها از خود نشان داد!

سایت خبر آنلاین وابسته به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دیروز در گزارشی انتشار فیش حقوقی مدیران رده بالای بیمه مرکزی را به شدت محکوم کرد و آن را مصداق هجمه به نهاد حاکمیتی دولت دانست!

این رسانه حامی دولت که نشان داده از انتشار این فیش‌ها خیلی ناراحت است، با دفاع از دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی در بیمه مرکزی در ادعایی عجیب اعلام کرد که این فیش ها محرمانه است و رسانه‌ها حق انتشار آن را نداشتند. خبرآنلاین در ادامه این گزارش نوشت که انتشار این فیش‌ها پیامدهای اقتصادی و اجتماعی در جامعه دارد که مقصر وقوع این پیامدها منتشر کنندگان این فیش‌ها هستند!

بخش دیگری از گزارش دیروز خبرآنلاین منتسب به حسین انتظامی به ربط دادن دریافت‌های نجومی بیمه مرکزی به دولت قبل اختصاص داشت. رسانه های منتسب به دولت روحانی که در سه سال گذشته عادت کرده اند همواره دولت احمدی نژاد را مقصر همه مشکلات کشور بدانند، این بار هم در ادعای عجیب دیگری اعلام کردند که دریافت حقوق های نجومی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی به دلیل معوقاتی است که از سال 87 باقی مانده است و ربطی به دولت حسن روحانی ندارد!

دفاع جانانه خبرآنلاین از دریافت کنندگان حقوقهای نجومی در بیمه مرکزی در شرایطی روی داد که این رسانه همواره مدعی پیگیری مطالبات مردم و مبارزه با بی عدالتی است، به خوبی نشان داد که این رسانه منتسب حسین انتظامی تنها به فکر راضی نگه داشتن مدیران رده بالای دولت است و در این راه حاضر است از هر اقدام ناپسندی دفاع کند. باید دید مسئولان این سایت چه پاسخی برای این اقدام عجیب دارند.

ارسال نظر: