درگیری داخلی تروریست‌ها درحومه دمشق

کدخبر: 2030413

گروه‌های تروریستی داعش و النصره در اردوگاه "یرموک" و "جیش الاسلام" و "الفسطاط" و "فیلق الرحمن" در "غوطه شرقی" به شدت باهم درگیر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، درگیری میان داعش و النصره در اردوگاه یرموک که به صورت پراکنده در جریان بود در دو روز گذشته شدت یافته است و در این درگیری ده ها نفر از دو طرف به هلاکت رسیدند.

عجیب تر اینکه دوطرف به آتش زدن منازل شهروندان در مناطق درگیری با یکدیگر روی آورده اند.

به گفته افراد خارج شده از اردوگاه فلسطینی نشین یرموک، گروه تروریستی جبهه النصره برای جلوگیری از ورود تروریست های داعش به مناطق تحت سیطره خود در یرموک، منازل را به آتش می کشد و داعش نیز برای انتقام از النصره و تنگ تر کردن حلقه محاصره، بسیاری از منازل و اماکن را سوزانده است.

این درگیری ها با تلاش داعش برای دور زدن و محاصره تروریست های النصره از سمت خیابان 'لوبیه' آغاز شده است.

در غوطه شرقی نیز گروه تروریستی جیش الاسلام پس از سیطره بر دو شهرک 'مدیرا' و 'مسرابا' 50 عضو گروه های 'جیش الفسطاط' و 'فیلق الرحمن' را به اسارت گرفت.

در این درگیری شماری از نیروهای دوطرف کشته و زخمی شدند.

همزمان با شدت یافتن درگیری ها میان تروریستها، جنگ اتهام به مزدوری نیز میان آن ها بالا گرفته است.

'ابو النور مسرابا' یکی از سرکردگان جیش الاسلام دیروز 'فیلق الرحمن' را به مزدوری برای آمریکا متهم کرد.

وی گفت: فیلق الرحمن از گروه های تحت فرمان اتاق عملیات 'موک' در اردن است که توسط آمریکا اداره می شود.

ابو النور دلیل حمله به این گروه تروریستی را تلاش فیلق الرحمن برای جمع کردن نیرو و تجهیزات به منظور حمله به جیش الاسلام عنوان کرد.

گروه های تروریستی در غوطه شرقی تاکنون بارها بر سر نحوه تقسیم کمک های مالی خارجی با هم درگیر شده اند و علاوه بر کشته شدن بسیاری از نیروهای آن ها، شهروندان این مناطق نیز قربانی و منازل آن ها ویران شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: