در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز پاسدار مطرح شد؛

پاسداران جریان مقاومت را در جهان زنده نگه داشته‌اند

کدخبر: 2030436

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز پاسدار آمده است: پاسداران با صدور پیام انقلاب جریان مقاومت و بیداری اسلامی را در کشور و سطح منطقه و جهان زنده نگه داشتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم و چهارم و پنجم شعبان المعظم سالروز فرخنده میلادهای با سعادت خامس آل‌عبا، حضرت امام حسین (ع) اخ‌الحسین حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین‌العابدین (ع) و سه روز پاسدار، جانباز و آزاده را گرامی داشته و این ایام را به تمام پاسداران جان بر کف جبهه ایثار و جانبازان سرافراز میهن اسلامی و همه آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و پرتوان نظام در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات پیش روی کشور و انقلاب بوده و به طوری که در جای جای تاریخ معاصر با ایثارگری و فداکاری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن در کنار سایر یگان‌های نیروهای مسلح بارها حفاظت نمودند.

پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و فرهنگ شهادت که موجب اتخاذ تصمیم راهبردی و دوراندیشانه حضرت امام (ره)در نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار شد در عرصه‌های مختلف حضور پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی حقایق الهام بخش را فرا روی ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی قرار داده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پنجمین گل شاخسار خاندان عصمت و طهارت، سیدجوانان اهل بهشت، دردانه یگانه بانوی هستی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چشم به عالم خاک گشود و دنیا را به نور حضور خود روشن ساخت. روز میلاد فرخنده و مبارکش که با همه هستی به پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی و احیای اسلام راستین قیام کرد؛ روز پاسدار نامیده شد تا نهاد ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام او تبرک یافته و این پیام گرانقدر در یاد ما زنده بماند که پاسداری از ارزش‌های اسلامی، اولین و گرانبهاترین وظیفه هر مسلمان است.

این بیانیه می‌افزاید:‌ امام حسین (ع) که خود نیز پاسدار اسلام و ارزش‌های والای اسلامی بوده و با ایثار و از خودگذشتگی فراوان و نثار خون پاک و مطهر خود و فرزندانش از حق و حقیقت و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی دفاع نمودند به همه مسلمانان و بشریت به ویژه به پاسدارانی که به امام خود اقتدا کرده و خود را همچون ایشان ملقب به ردای پاسداری کردند. درس آزادگی، شجاعت و غیرت و حریت داد.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ پاسدارانی که رزم‌آور دیار شور و حماسه‌اند پاسدارانی که تاریخ لاله‌گون اسلام، مملو است از یاد و نام و خاطره ان رادمردانی که از هستی خویش گذاشتند و با نثار جان و مال خود در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، در دوران سازندگی و آبادانی و جنگ نرم و جنگ اقتصادی از اسلام و ارزش‌های والای آن حفاظت و پاسداری نموده و با صدور پیام انقلاب جریان مقاومت و بیداری اسلامی را در کشور و سطح منطقه و جهان زنده نگه داشتند.

در بخش پایانی این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: افزایش توان بازدارندگی دفاعی و نظامی کشور که بخشی مهمی از آن مرهون مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح است باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه‌ای عظیم برای کشور و نظام و افزایش قدرت چانه‌زنی سیاسی و دیپلماسی در سطح جهان و چه بسا فراتر، در آن سوی مرزها در دفاع از حریم ولایت و مقابله با تروریست‌های تکفیری به عنوان مدافعان حرم است و از این روی بایستی با توجه به ویژه مسئولان به این نیروهای عظیم مکتبی و ارزشی با چابک‌سازی و توانمندسازی هر چه بیشتر آنان و برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه تحت زعامت و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به اقتدار و عظمت و امنیت ملی کشور بیفزاییم و در این راه تاکید می‌کنیم که پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه به عنوان پیشقراولان خط شکن عمل نموده و در طول سال‌ها برگزاری مراسم و بزرگداشت ایام‌الله یار و یاور این شورا و مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

ارسال نظر: