سردار وحیدی در دانشگاه علم و فرهنگ:

امروز بزرگترین جنگ، جنگ فرهنگی با دنیای کفر و شرک است

کدخبر: 2030542

وزیر سابق دفاع کشورمان در بزرگداشت شهدای مدافع حرم بیان کرد: امروز بزرگترین جنگ، جنگ فرهنگی با دنیای کفر و شرک است و خون شهداست که جامعه را به حرکت در می‌آورد و از کسالت نجات می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر سابق دفاع کشورمان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و شهادت مدافعان حرم، گفت: خون شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی مانند خون شهدای کربلا ضمینه ساز ظهور حضرت حجت است.

سردار وحیدی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم به وصف یاران آخرالزمانی پرداخت و گفت: مردی از اهل قم بر می‌خیزد مردم را به سوی حق می‌خواند مردمی که از جنس آهن هستند، تندبادها آنها را نمی‌لرزاند و از جنگ خسته نمی‌شوند و نمی‌ترسند. آنها کسانی هستند که به خدا توکل می‌کنند و در حدیثی دیگری که ویژگی یاران حضرت مهدی را بیان می‌کند، می‌فرماید: آنها قلب‌های‌شان مانند پاره‌های آهن قوی، محکم و استوار است او (حضرت حجت) را در بر گرفتند خودشان را سپر بلای او قرار دادند و آنچه که او می‌خواهد انجام می‌دهند و در اجرای فرمانش از هم سبقت می‌گیرند، به دنبال شهدات هستند و تمنای شهادت در راه خدا را دارند و شعار آنها یا ثارالله الحسین است و سبک بال به سمت خدا می‌روند.

وی در ادامه افزود: شهدای کربلا، شهدای انقلاب اسلامی و شهدایی که در رکاب امام زمان هستند ویژگی‌های مشترکی دارند، کسانی که قلب‌هایشان مانند پاره‌های آهن استوار و محکم است و آرمانی بزرگ دارند.

وزیر سابق دفاع کشورمان درباره کار بزرگ شهدا در روزگار کنونی بیان کرد: این کار بزرگ به یک توطئه جهانی علیه اسلامی و اهل بیت مربوط است و هدف اصلی آنها متوقف کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی و انهدام قطعی مکتب اهل بیت می‌باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مخالفت‌های عربستان پس از پیروزی جنگ 33 روزه گفت: بعد از 2006 و پیروزی حزب‌الله در این جنگ که بزرگترین افتخار برای دنیای اسلام بود عربستان مخالفتش‌ را شروع کرد و در جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه و 52 روزه که جریان مقاومت فلسطین به کمک ایران و جریان مقاومت لبنان به پیروزی‌های چشم‌گیری دست پیدا کردند کاملاً جهان مرتجع عرب به خود لرزید و احساس کرد تمام دست‌آوردهای رژیم صهیونیستی تحت تاثیر انقلاب اسلامی و پیام‌های او که پیام عزت و سربلندی اسلام بود زیر سوال رفته است، چون تا قبل از انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی پیروزی‌های زیادی به دست آورده‌ بود، ولی پس از انقلاب اسلامی هرچه شکست بود نصیب آنها شد و مشروعیت آنها را زیر سوال برد، طوری که حتی آمریکا درباره این رژیم دچار تردید شد.

سردار وحیدی درباره این که بلافاصله پس از این پیروزی‌ها صحنه مبارزه عوض شد، تشریح کرد: یک نفر مانند پادشاه اردن هلال شیری را مطرح می‌کند و با بیان این لفظ رمز ایجاد یک جریان فرقه‌ای بزرگ راه‌ می‌افتد یعنی جریانات اسلامی را در درون خودش به 2 دسته تقسیم کند و آنها را به جان هم بیاندازد تا بتوانند آبروی از دست رفته رژیم صهیونیستی را برگرداند و آمریکایی‌ها هم گفتند ما در قضیه صحرای سینا به دنبال استقرار جریان تندرو در آنجا بودیم.

وی افزود: پس از این اتفاق جریاناتی در داخل جهان اسلام راه می‌افتد که تلاش می‌کنند جنگ بین شیعه و سنی را تبلیغ کنند در حالی که شیعه و سنی با هم جنگی ندارند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی درباره حمله عربستان به یمن گفت: امروز سعودی‌ها با کمک آمریکا به دنبال این هستند که با اعمال فشار زمام قدرت را در منطقه به دست بگیرند.

سردار وحیدی درباره حمله دشمنان به 2 گفتمان اصلی جمهوری اسلامی که وحدت و مقاومت است، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وحدت را با تقابل بین شیعه و سنی از بین ببرد در حالی که اختلافی بین آنها نیست و مقاومت را نیز در سوریه به شکست بکشاند و پس از این اتفاقات نظم جدیدی در منطقه حاکم کند، که هدف آنها از این توطئه‌ها انقلاب اسلامی و مدیریت ایران است، زیرا جمهوری اسلامی یک قدرت رو به رشد فزاینده که به دنبال نفوذ در هیچ کشوری نبوده و در پی احقاق حق مظلومان است.

فرمانده سابق سپاه قدس در ادامه افزود: شهدای مدافع حرم، در مرکز این توطئه‌ها در حال مبارزه مقابل یک جریان خشن و دیکتاتور هستند و ارزش شهدای ما به ارزش اقدام آنهاست که توطئه‌ها را خنثی کرده و نقطه کانونی آنها را به هم بریزد.

وزیر سابق دفاع کشورمان با اشاره به سخن امام خمینی درباره جنگ با شرک و کفر تصریح کرد: جنگ ما جنگ عقیده است و ما تا براندازی شرک و کفر در حال مبارزه هستیم و وظیفه ما به احتزاز در آوردن پرچم لااله الا الله در جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیام فرهنگی شهدا به جوانان گفت: امروز شهید ما با شهادتش بزرگترین پیام فرهنگی را به جوانان می‌دهد و اگر هر سنگر و خاکریزی شکسته شود خون شهید آن را بازسازی می‌کند و به جلو می‌برد. در زمان جنگ هم اگر دفاع مقدس نبود هجوم فرهنگی و سیاسی مفسدین ممکن بود انقلاب اسلامی ما را به یغما ببرد.

سردار وحیدی درباره شناخت شهدا مدافع حرم و تمایز بین اسلام آمریکایی و اسلام انقلابی گفت: امروز بایستی در کنار این خان گسترده که شهدای ما پهن کرده‌اند بشینیم، آرمان‌های شهدای خود را بشناسیم، در مسیر آنها حرکت کنیم و تکلیف خود را با اسلام آمریکایی و اسلام انقلابی مشخص کنیم.

یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تئاتر و با حضور چند خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

ارسال نظر: