مصطفایی به «نسیم آنلاین» خبر داد:

ویزیت داوطلبانه ۶۰ مادر و کودک توسط کاروان سلامت

کدخبر: 2030710

مشاور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اعزام کاروان سلامت داوطلبان به سکونتگاه‌های حاشیه شهرستان شهریار خبر داد و افزود: ۶۰ مادر و کودک از خدمات متنوع و رایگان این کاروان بهره‌مند شدند.

تایماز مصطفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم آنلاین ادامه داد: این کاروان که به مناسبت هفته هلال‌احمر و با مشارکت موسسه مهر آفرین اعزام‌شده است، توانسته خدمات گسترده‌ای را در راستای درزمینهٔ مددکاری اجتماعی، توانمندسازی زنان، مهارت‌آموزی زندگی، آزمون سلامت و خدمات مامایی و روان‌شناسی ارائه کند .

وی اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای برنامه ملی پنجره‌های امید، از ۷ ماه گذشته تاکنون با پشتیبانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شهریار، دفتر موسسه مهر آفرین دایر شده است و نسبت به شناسایی نیازمندان واقعی و تشکیل پرونده مددجویی برای آن‌ها اقدام شده است که قرار است مشابه همین کار در منطقه خط ۴ حصارک استان البرز نیز در آینده‌ای نزدیک صورت گیرد .

بنا به گفته مشاور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، اطلاع‌رسانی و فراخوان برای بهره‌مندی از خدمات کاروان سلامت فوق، از چندی پیش توسط مددکاران داوطلب انجام‌شده بود .

ارسال نظر: