برنامه های جنبی و نشست های نمایشگاه کتاب اعلام شد

کدخبر: 2031982

برنامه نشست‌های نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، عباس غزالی بازیگر فیلم «مجموعه وضعیت سفید» و سریال «مادرانه» در نمایشگاه کتاب از خاطرات کتابی خود سخن می‌گوید. این نشست از ساعت 17 تا 18 و 30 جمعه 24 اردیبهشت با موضوع «جهان کتاب من» در سرای اهل قلم بخش بین‌الملل نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه روز جمعه 24 اردیبهشت نشست «لذت زبان اسپانیایی» با حضور دانشجویان زبان اسپانیایی در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

در همین روز «کارگاه آشنایی با فنون مقاله ISI نویسی» ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه با حضور مهرپویان استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی سازمان مدارک ایران با همکاری انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی و از ساعت 15 و 30 تا 17 جمعه 23 اردیبهشت کارگاه «آشنایی با روش‌های داوری و نقد کتاب‌های پژوهشی» برگزار می‌شود.

***

نقش اقوام ایرانی و ادیان الهی در تحکیم وحدت و وفاق ملی در سرای اهل قلم بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بررسی می‌شود.

این نشست از ساعت 10و30 دقیقه تا 12و30 دقیقه شنبه 25 اردیبهشت برپا می‌شود.

در این نشست که به همت اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود علی فریدونی و علیرضا احمدی سخنرانی می‌کنند.

سرای اهل قلم در بخش کمیته‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی واقع شده است.

***

نشست بررسی «ادبیات معاصر در دانشگاه‌ها» با حضور محمد بقایی نویسنده، پژوهشگر و مترجم حوزه ادبیات و فلسفه و همچنین حسن میرعابدینی منتقد ادبی، مدرس ادبیات معاصر و نویسنده «صد سال داستان نویسی ایران» در سالن دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

این نشست که به بررسی وضعیت ادبیات معاصر نظم و نثر در دانشگاه‌ها و بایدهای این حوزه می‌پردازد، امروز 24 اردیبهشت ساعت 16 در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

سالن دانشگاه آزاد اسلامی جنب فرهنگسرای کتاب قرار دارد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در شهر آفتاب برپاست. مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

ارسال نظر: