پهنای باند بدون محدودیت به اپراتورها داده می شود

کدخبر: 2032345

محمود واعظی، گفت: سال گذشته زیرساخت های لازم به اندازه کافی توسعه داده شد و امسال تولید نرم افزار (اپلیکیشن) و محتوای فاخر دنبال می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تولید محتوای فاخر و پاک را سیاست اصلی این وزارتخانه بعد از اقدام برای توسعه زیرساخت ها توصیف کرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساخت ها، اکنون هر نوع پهنای باندی بدون محدودیت به اپراتورها واگذار می شود.

محمود واعظی، افزود: سال گذشته زیرساخت های لازم به اندازه کافی توسعه داده شد و امسال تولید نرم افزار (اپلیکیشن) و محتوای فاخر دنبال می شود.

وی تولید محتوا را نهضتی ضروری دانست و گفت: همه باید برای تولید محتوای فاخر که خواسته رهبر معظم انقلاب است، تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

واعظی یکی از وظایف دانشکده پست و مخابرات را فعالیت در زمینه تولید محتوا برشمرد و گفت: تولید محتوا باید در صدر برنامه های این دانشکده قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بحث آموزش را بسیار مهم و ضروری توصیف کرد و افزود: یکی از مولفه های کشور برای توسعه، ارائه آموزش های درست به جوانان است.

وی گفت: بخش آی.سی.تی کشور نیاز ضروری به آموزش دارد که این وظیفه دانشکده پست و مخابرات است تا آنها را ارائه دهد.

وزیر ارتباطات، واگذاری دانشکده پست و مخابرات در یک دوره زمانی، نادرست دانست و افزود: واگذاری این دانشکده در آن مقطع بر اساس قانون نبوده بلکه سلیقه ای واگذار شده است.

وی از تلاش هایش برای بازگشت دانشکده پست و مخابرات به مجموع وزارت ارتباطات خبر داد و گفت: این دانشکده با قرار گرفتن در زیرمجموعه وزارت ارتباطات خواهد توانست آموزش های مورد نیاز بخش آی سی تی را به درست ارائه دهد. وی با بیان اینکه اکنون بسیاری از فارغ التحصیلان کشور فاقد مهارت هستند تاکید کرد: دانشکده پست و مخابرات باید ارائه دهنده آموزش های کاربردی باشد.

ارسال نظر: