از هواداران خودمان و هواداران چلسی قدردانی می‌کنم

رانیری: قدرت ما در اتحادمان است و جنگیدن برای یکدیگر

کدخبر: 2032782

سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی گفت: قدرت ما در اتحادمان است و جنگیدن برای یکدیگر و ما باید درک کنیم که چه اتفاقی رخ داده است و پس از آن فصل‌مان را مرور می‌‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی در پایان این بازی که در ابتدای آن هنگام ورود به میدان از سوی بازیکنان و هواداران تیم پیشین خود تشویق شده بود، گفت: حس فوق‌العاده‌ای داشتم. جوی استثنایی برای بازی ساخته شده بود و من می‌خواهم از هواداران خودمان و هواداران چلسی قدردانی کنم. همه چیز حیرت‌آور بود. مهم بود که فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم و یک بازی خوب هم ارائه کردیم. دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. آفرین به بازیکنان دو تیم. آنها در این هوای گرم واقعاً تلاش کردند.

رانیری درباره رمز موفقیت تیمش در این فصل گفت: قدرت ما در اتحادمان است و جنگیدن برای یکدیگر. ما باید درک کنیم که چه اتفاقی رخ داده است و پس از آن فصل‌مان را مرور می‌‌کنیم.

رانیری به پیتزا علاقه فراوانی دارد و به‌همین دلیل خبرنگاران از او پرسیدند که آیا در جشن پایان فصل تیمش غذای مورد علاقه‌اش را خواهد خورد که او گفت: نه امشب پیتزا نمی‌خوردم، چون رئیس باشگاه همه ما را به شام دعوت کرده است.

ارسال نظر: