ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی تمدید شد

کدخبر: 2033091

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب درسی پایه‌‌های دوم تا ششم ابتدایی و پیش دانشگاهی تا تاریخ ۱۵ خرداد ۹۵ تمدید شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: لیدا نیک‌روش در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ با توجه به درخواست همکاران و اولیای دانش‌آموزان ثبت سفارش کتاب درسی پایه‌‌های دوم تا ششم ابتدایی و پیش دانشگاهی تا تاریخ 15 خرداد 95 تمدید شد.

وی افزود: قابل توجه است ثبت سفارش کتاب درسی این گروه از دانش آموزان از مدرسه محل تحصیل فعلی در سال تحصیلی 94-95 پذیرفته می‌شود، ضمناً ثبت سفارس کتاب های درسی دانش آموزان اول ابتدایی ورودی جدید سال تحصیلی 95-96 از تاریخ اول تیر 95 انجام می‌شود.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ توصیه می‌شود همکاران و اولیا فرآیند ثبت سفارش در سامانه را به روزهای آخر (15 خرداد) موکول نکنند.

نیک روش بیان کرد:‌ دانش‌آموزان پایه پیش دانشگاهی از امروز تا 31 اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند و کتاب‌های درسی توسط مدارس از 22 خرداد تا 4 تیر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر: