تحلیل داریوش سجادی از رفتارهای فائزه و خداحافظی پدر با صندلی ریاست خبرگان؛

استاد اسدی بابا!

کدخبر: 2033196

داریوش سجادی از فعالان رسانه‌ای خارج‌نشین در جدیدترین یادداشت خود، رفتار فائزه رفسنجانی به خصوص دیدارش با سران فرقه بهائیت را باعث از دست رفتن همیشگی خیال ریاست خبرگان پنجم برای پدر دانسته و فائزه را استاد اسدی بابا لقب داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داریوش سجادی از فعالان رسانه‌ای خارج‌نشین در جدیدترین یادداشت خود، رفتار فائزه رفسنجانی به خصوص دیدارش با سران فرقه بهائیت را باعث از دست رفتن همیشگی خیال ریاست خبرگان پنجم برای پدر دانسته و فائزه را استاد اسدی بابا لقب داده است.

سجادی در این یادداشت خود با کنایه به پدر فائزه و استوانه خواندن وی برای نظام، نوشته است: «نشست جنجال برانگیز صبیه کبیره استوانه نظام با بهائیان و موج عظیم ترشروئی افکار عمومی و مراجع دینی بابت این اقدام سنت شکنانه در فرهنگ شیعه در حالی اتفاق افتاد که کمتر از ده روز به اجلاسیه خبرگان رهبری بمنظور انتخاب ریاست این مجلس باقی مانده و اکبر هاشمی رفسنجانی طی این مدت طبق معمول با رویکرد «ناز و نیاز» از طریق رسانه های تحت امرش در حال مظنه و افکار عمومی سازی بمنظور تصاحب کرسی ریاست این مجلس بود».

سجادی که پیش از این به عنوان مشاور مهدی کروبی شناخته می شد ادامه داده است:« طی دو ماه گذشته رسانه های تحت امر هاشمی بویژه روزنامه آرمان خود را هلاک کردند و از زمین و زمان با مقالات و گزارشات و مصاحبه های متعدد با جان نثاران هاشمی کوشیدند تا فضا را بنفع هاشمی و بستر سازی بمنظور تصاحب کرسی خبرگان پنجم فراهم آوردند . در این میان اقدام خیره سرانه فائزه در نشست با بهائیان تمام داشته ها و بافته ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته بدین منظور را به باد داد.»

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

اکبر هاشمی رفسنجانی تا زمانی که در جوار خود و در خانواده خود، کسانی مانند «فائزه» را دارد که تبحرش در زدن «گل به خودی» است تا اطلاع ثانوی نیاز به هیچ دشمنی نخواهد داشت !

نشست جنجال برانگیز صبیه کبیره استوانه نظام با بهائیان و موج عظیم ترشروئی افکار عمومی و مراجع دینی بابت این اقدام سنت شکنانه در فرهنگ شیعه در حالی اتفاق افتاد که کمتر از ده روز به اجلاسیه خبرگان رهبری بمنظور انتخاب ریاست این مجلس باقی مانده و اکبر هاشمی رفسنجانی طی این مدت طبق معمول با رویکرد «ناز و نیاز» از طریق رسانه های تحت امرش در حال مظنه و افکار عمومی سازی بمنظور تصاحب کرسی ریاست این مجلس بود .

هر چند هاشمی علی رغم اخذ آرایی ماکسیممی وارد خبرگان پنجم شد اما این مانع از آن نبود تا به سستی جایگاه اش در میانه اعضاء خبرگان پنجم بمنظور تصاحب کرسی ریاست این مجلس بی التفات باشد .

علی رغم این طی دو ماه گذشته رسانه های تحت امر هاشمی بویژه روزنامه آرمان خود را هلاک کردند و از زمین و زمان با مقالات و گزارشات و مصاحبه های متعدد با جان نثاران هاشمی کوشیدند تا فضا را بنفع هاشمی و بستر سازی بمنظور تصاحب کرسی خبرگان پنجم فراهم آوردند .

در این میان اقدام خیره سرانه فائزه در نشست با بهائیان تمام داشته ها و بافته ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته بدین منظور را به باد داد تا اکنون و برخلاف انتظار، هاشمی در جلسه افتتاحیه خبرگان با چشم غره و نگاه پر غیظ و عبرت خبرگان بابت گاف آقازاده مواجه شود و پیشآپیش عطای ریاست خبرگان را بر لقایش ببخشاید !

در این میان وضعیت کمیک ـ تراژیک روزنامه آرمان بعد از آن همه جان نثاری حائز عبرت و ملامت است .

ارسال نظر: